Feedback
I.D.: 45450915

Acord cadru de furnizare consumabile necesare in activitatea de producţie din U.M. 01145 Roman şi unitãţile subordonate

Data publicarii
08.04.20 Exista 93.242 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44165100-5
Termenul limita pentru depunere:
21.04.20
Pretul estimativ:
2.906,62 RON - 96.391,20 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1081418.pdf
  2. 20200406_N_A841_Caiet Sarcini bricolaj II 2020.doc
  3. 20200406_N_A842 _Clauze Acord Cadru bricolaj II.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul acordului-cadru de furnizare îl constituie achiziţia de consumabile necesare în anul 2020 în procesul de mentenanţă din U.M. 01145 Roman si unităţilor subordonate, urmând a fi încheiat un acord cadru cu valabilitate 6 luni. Detalii referitoare la : denumirile produselor, valorile minime si maxime ale acordului cadru / contractelor subsecvente, modul de repartizare a cantităţilor totale pe puncte de lucru ale achizi...
Obiectul acordului-cadru de furnizare îl constituie achiziţia de consumabile necesare în anul 2020 în procesul de mentenanţă din U.M. 01145 Roman si unităţilor subordonate, urmând a fi încheiat un acord cadru cu valabilitate 6 luni. Detalii referitoare la : denumirile produselor, valorile minime si maxime ale acordului cadru / contractelor subsecvente, modul de repartizare a cantităţilor totale pe puncte de lucru ale achizitorului, valoarea garatiei de participare - sunt prezentate în anexa 1. Detalii referitoare la: specificatiile tehnice ale fiecarui produs, garantia tehnica minima solicitata, termenele maximale de livrare ale produselor, necesitatea prezentarii unor documente de atestare a specificatiilor tehnice minimale de către produsele ofertate - sunt prezentate în anexa 2. Contractele subsecvente se vor artibui semestrial, informaţii despre valorile minime / maxime respectiv cantităţile minime / maxime ale acordului cadru / contractului subsecvent sunt prezentate în anexa 1 la caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor, conform art. 161 din Legea 98/2016. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 6 zile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu