Autoritatea contractanta va încheia un acord-cadru de furnizare cartuşe toner, cartuşe cu cerneală, părţi şi accesorii pentru maşini de fotocopiat şi imprimante (drum-unit, fotoconductoare, waste toner bottle) şi kit-uri de mentenanţă, pentru o perioada de 12 luni.În derularea acordului-cadru se va avea în vedere faptul că orice produs va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii ...
Autoritatea contractanta va încheia un acord-cadru de furnizare cartuşe toner, cartuşe cu cerneală, părţi şi accesorii pentru maşini de fotocopiat şi imprimante (drum-unit, fotoconductoare, waste toner bottle) şi kit-uri de mentenanţă, pentru o perioada de 12 luni.În derularea acordului-cadru se va avea în vedere faptul că orice produs va fi achiziţionat doar în baza unui contract subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai părţilor, în limita fondurilor bugetare alocate. În situaţia în care, dupa atribuirea acordului-cadru, fondurile alocate sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-şi asumă obligaţia de a achiziţiona produsele la valoarea (cantitatea) maximă prezentată în fişa de date a achiziţiei.Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate de produse pe care autoritatea contractantă consideră că le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord-cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent.Produsele ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ale acordului-cadru, respectiv ale contractelor subsecvente, sunt menţionate în Caietul de sarcini.Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari cu 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.