Feedback
I.D.: 28418388

ACORD-CADRU DE FURNIZARE CARTUŞE DE TONER, ACCESORII BIROU, HÂRTIE, BIBLIORAFTURI ŞI ARTICOLE DE PAPETĂRIE

Data publicarii
24.05.18 Exista 199.312 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30125100-2
Termenul limita pentru depunere:
11.06.18
Pretul estimativ:
379.656,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1002592.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru de furnizare : LOT 1: Rechizite - Centre Copii; LOT 2: Materiale cu caracter functional pentru ateliere ocupationale - Centre Copii; LOT 3: Materiale cu caracter functional pentru ateliere ocupationale - Centre Adulti; LOT 4: HARTIE - Centre Copii; LOT 5: HARTIE - Centre Adulti; LOT 6: Accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetarie, bibliorafturi, mape de corespondenta - Centre ...
Acord cadru de furnizare : LOT 1: Rechizite - Centre Copii; LOT 2: Materiale cu caracter functional pentru ateliere ocupationale - Centre Copii; LOT 3: Materiale cu caracter functional pentru ateliere ocupationale - Centre Adulti; LOT 4: HARTIE - Centre Copii; LOT 5: HARTIE - Centre Adulti; LOT 6: Accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetarie, bibliorafturi, mape de corespondenta - Centre Copii; LOT 7: Accesorii de birou, capsatoare, perforatoare, articole de papetarie, bibliorafturi, mape de corespondenta - Centre Adulti; LOT 8: Cerneala, tus - Centre Copii; LOT 9: Cerneala, tus - Centre Adulti; LOT 10: Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetarie - Centre Copii; LOT 11: Registre, registre contabile, clasoare, formulare şi alte articole imprimate de papetarie - Centre Adulti; LOT 12: Tonere si Cartuse - Centre Copii; LOT 13: Tonere si Cartuse - Centre Adulti. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 4 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare in a 2-a zi inainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu