Feedback
I.D.: 97913169

Acord-cadru de furnizare brânzeturi și lactate pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.

Data publicarii
30.05.24 Exista 506.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15540000 15511000 15512000 15530000 15542200 15551300
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziția de brânzeturi și lactate pentru copiii ce beneficiază de protecție specială în cadrul sistemului rezidențial aflat în subordinea instituției, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, victime ale violenței domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidența direcției vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 24 luni în vederea asigură...
Achiziția de brânzeturi și lactate pentru copiii ce beneficiază de protecție specială în cadrul sistemului rezidențial aflat în subordinea instituției, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, victime ale violenței domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidența direcției vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 24 luni în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii serviciilor sociale furnizate de D.G.A.S.P.C. Sector 5.Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 24 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcție de necesitătile autorității contractante și de fondurile aprobate. - primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2023;- cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2024-30.04.2024;- al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.05.2024-31.12.2024;- al patrulea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2025 - 30.04.2025;- al cincelea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.05.2025 până la încheierea acordului cadru pe 24 de luni;Autoritatea contractantă intenționează să încheie minim 5 contracte subsecvente - maxim 24 contracte subsecvente în funcție de necesitățile autorității contractante si fondurile alocate.- Valoarea estimată totală a acordului-cadru – 1.158.862,56 lei fără TVA (24 luni);- Valoarea estimata minimă a acordului-cadru – 1.744,70 lei fără TVA ;- Valoarea estimată maxima a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 8 luni – 386.287,52 lei fără TVA (8 luni);- Valoarea estimată minimă a celui mai mare contract subsecvent – 1.744,70 lei fără TVA.- Valoarea estimată maxima a primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni - 144.857,82 lei fără TVA (3 luni);- Valoarea estimată minimă a primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni – 1.744,70 lei fără TVA.- Valoarea estimată maxima a unui contract subsecvent pe o perioadă de 4 luni – 193.143,76 lei fără TVA (4 luni);- Valoarea estimată minimă a unui contract subsecvent pe o perioadă de 4 luni – 1.744,70 lei fără TVA.Cantitățile minime și maxime aferente acordului-cadru se regăsesc în Anexa nr. I la Caietul de sarcini. Cantitățile minime și maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent pe o perioadă de 8 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II) și cantitățile minime și maxime ce pot face obiectul primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa III).Ultimul contract poate depăși durata de valabilitate a acordului -cadru.Operatorii economici pot solicita clarificări sau informații suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare. În situația în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorității contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) și 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu