Feedback
I.D.: 85687079

Acord-cadru de furnizare brânzeturi şi lactate pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.

Data publicarii
10.08.23 Exista 506.403 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15540000-5 15511000-3 15512000-0 15530000-2 15542200-1 15551300-8
Termenul limita pentru depunere:
18.09.23
Pretul estimativ:
386.287,52 RON - 1.158.862,56 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1187098.pdf
  2. Draft acord-cadru.pdf
  3. Caiet de sarcini.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Achiziţia de brânzeturi şi lactate pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 24 luni în vederea asigurării necesarului de...
Achiziţia de brânzeturi şi lactate pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 24 luni în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii serviciilor sociale furnizate de D.G.A.S.P.C. Sector 5. Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 24 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesitătile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate. - primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2023; - cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2024-30.04.2024; - al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.05.2024-31.12.2024; - al patrulea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2025 - 30.04.2025; - al cincelea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.05.2025 până la încheierea acordului cadru pe 24 de luni; Autoritatea contractantă intenţionează să încheie minim 5 contracte subsecvente - maxim 24 contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante si fondurile alocate. - Valoarea estimată totală a acordului-cadru – 1.158.862,56 lei fără TVA (24 luni); - Valoarea estimata minimă a acordului-cadru – 1.744,70 lei fără TVA ; - Valoarea estimată maxima a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 8 luni – 386.287,52 lei fără TVA (8 luni); - Valoarea estimată minimă a celui mai mare contract subsecvent – 1.744,70 lei fără TVA. - Valoarea estimată maxima a primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni - 144.857,82 lei fără TVA (3 luni); - Valoarea estimată minimă a primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni – 1.744,70 lei fără TVA. - Valoarea estimată maxima a unui contract subsecvent pe o perioadă de 4 luni – 193.143,76 lei fără TVA (4 luni); - Valoarea estimată minimă a unui contract subsecvent pe o perioadă de 4 luni – 1.744,70 lei fără TVA. Cantităţile minime şi maxime aferente acordului-cadru se regăsesc în Anexa nr. I la Caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent pe o perioadă de 8 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II) şi cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul primului contract subsecvent pe o perioadă de 3 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa III). Ultimul contract poate depăşi durata de valabilitate a acordului -cadru. Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu