Feedback
I.D.: 105367131

Acord-cadru de furnizare alimente si produse conexe la Cantina socială din Iaşi, str.Sf.Andrei, nr.70

Data publicarii
12.11.24
Coduri CPV
15000000-8 15411200-4 15850000-1 15612210-6 15612100-2 15897200-4 15870000-7 15112000-6 15113000-3 15131400-9 15111100-0 15500000-3 15551000-5 15550000-8 03142500-3 15211000-0 15221000-3 15811100-7 03142100-9 03222115-2 15820000-2 15840000-8 03200000-3 03221000-6 03221110-0 03221113-1 03222111-4 03222210-8 03222220-1 15331170-9 15331000-7
Termenul limita pentru depunere:
16.12.24
Pretul estimativ:
91.720,70 RON - 1.707.909,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 12.11.24 Publicat la 19.11.24 Publicat la 20.11.24 Publicat la 05.12.24 Publicat la 10.12.24
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Furnizare de alimente si produse conexe, repartizate pe 15 loturi, necesare unei bune desfăşurări a activităţii Cantinei sociale din Iaşi, str.Sf.Andrei, nr.70. Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru furnizarea produselor alimentare, pentru fiecare lot în parte, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei. Acordul-cadru va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării...
Furnizare de alimente si produse conexe, repartizate pe 15 loturi, necesare unei bune desfăşurări a activităţii Cantinei sociale din Iaşi, str.Sf.Andrei, nr.70. Autoritatea contractantă va încheia acorduri-cadru pentru furnizarea produselor alimentare, pentru fiecare lot în parte, cu un singur operator economic, fără reluarea competiţiei. Acordul-cadru va avea o perioadă de valabilitate de 12 luni, începând cu data semnării de către ambele parţi a contractului de furnizare de produse alimentare. Se vor încheia 3 (trei) contracte subsecvente, câte unul la o perioadă de aproximativ de 4 luni. Detaliile privind contractele subsecvente şi împărţirea pe cantităţi a produselor aferente celor 15 loturi se regăsesc în anexa la caietul de sarcini pentru fiecare lot în parte. Operatorii economici interesaţi pot solicita clarificări legate de documentaţia de atribuire până în a 18 -a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP(https://e-licitatie.ro/pub ). Răspunsul clar si complet al autorităţii contractante la aceste solicitări va fi transmis în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu