Feedback
I.D.: 105697403

Acord cadru de furnizare alimente pe o perioadă de 24 luni

Data publicarii
19.11.24
Coduri CPV
15000000-8 39831240-0 15833100-7 15811000-6 15981000-8 15813000-0 15890000-3 15870000-7 15331170-9 15331400-1 03142500-3 03220000-9 15221000-3 15113000-3 15896000-5 15131490-6 15100000-9 15500000-3
Termenul limita pentru depunere:
30.12.24
Pretul estimativ:
1.124.643,60 RON - 11.246.436,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 19.11.24 Publicat la 27.11.24
Locul realizarii:
Harghita
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul general al contractului îl reprezintă furnizarea de produse alimentare. Sunt necesare preparării hranei pentru pacienţi, în blocul alimentar de la sediul spitalului din cadrul Spitalului Municipal Odorheiu Secuiesc, asigurarea desfăşurării activităţii specifice în cadrul unităţii spitaliceşti în condiţii optime, respectiv asigurarea desfăşurării activităţii în cadrul bucătăriei.. Prezenta procedură este iniţiată pe...
Obiectul general al contractului îl reprezintă furnizarea de produse alimentare. Sunt necesare preparării hranei pentru pacienţi, în blocul alimentar de la sediul spitalului din cadrul Spitalului Municipal Odorheiu Secuiesc, asigurarea desfăşurării activităţii specifice în cadrul unităţii spitaliceşti în condiţii optime, respectiv asigurarea desfăşurării activităţii în cadrul bucătăriei.. Prezenta procedură este iniţiată pentru achiziţia unui număr de 18 de loturi. Descrierea şi cantităţile produselor ce fac obiectul prezentei proceduri se regăsesc în caietul de sarcini , respectiv anexa atasata. Având în vedere prevederilor OUG nr. 98/2017, cu respectarea termenului prevăzut la art. 8 alin. (2) din Normele Metodologice din 2018 de aplicare a prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 98/2017, aprobate prin Hotărârea nr. 419/2018 si Notificarea ANAP cu privire la modalitatea de punere în aplicare a dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, transmisă în data de 30.07.2018, numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 18. Conform prevederilor art. 161 alin. 1 din Legea 98/2016, autoritatea contractanta va transmite răspunsurile la solicitările de clarificări cu 11 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu