Achiziţia de alimente BIO pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, serviciile creşelor, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 48 luni în vederea asigurării ne...
Achiziţia de alimente BIO pentru copiii ce beneficiază de protecţie specială în cadrul sistemului rezidenţial aflat în subordinea instituţiei, copiilor ce beneficiază de serviciile centrelor de zi, serviciile creşelor, victime ale violenţei domestice, precum ale persoanelor adulte fără adăpost, aflate în evidenţa direcţiei vizează încheierea unui acord-cadru de furnizare pentru o perioadă de 48 luni în vederea asigurării necesarului de hrană pentru beneficiarii serviciilor sociale furnizate de D.G.A.S.P.C. Sector 5.
Autoritatea contractantă a ales ca modalitate de atribuire încheierea unui acord-cadru pe 48 luni, în acest sens urmând a fi încheiate contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante şi de fondurile aprobate cu această destinaţie astfel:
- primul contract subsecvent va fi încheiat până la data de 31.12.2021;
- cel de-al doilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2022-31.12.2022;
- al treilea contract subsecvent va fi încheiat pentru perioada 01.01.2023-31.12.2023;
- al patrulea contract subsecvent va fi incheiat pentru perioada 01.01.2024-31.12.2024;
- al cincelea contract subsecvent va fi incheiat de la data de 01.01.2025 până la încheierea acordului cadru pe 48 de luni;
Autoritatea contractantă intenţionează să încheie minim 5 contract subsecvente - maxim 15 contracte subsecvente în funcţie de necesităţile autorităţii contractante si fondurile alocate.
- Valoarea estimată totală a acordului-cadru – 248.773,56 lei fără TVA (48 luni);
- Valoarea estimata minimă a acordului-cadru – 4.321,22 lei fără TVA ;
- Valoarea estimată maxima a celui mai mare contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni - 62.193,39 lei fără TVA (12 luni);
- Valoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent – 4.321,22 lei fără TVA.
Cantităţile minime şi maxime aferente acordului-cadru se regăsesc în Anexa nr. I la Caietul de sarcini. Cantităţile minime şi maxime ce pot face obiectul unui contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni se regăsesc în cadrul caietului de sarcini (Anexa II). Durata ultimului contract subsecvent poate depăşi durata de valabilitate a acordului -cadru.
Operatorii economici pot solicita clarificări sau informaţii suplimentare, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, într-un termen care se va situa cu cel mult 15 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor conform art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare. În situaţia în care solicitările de clarificări au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsul Autorităţii contractante va fi publicat în SEAP într-un termen care se va situa, cel târziu, cu 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor în conformitate cu art. 160 alin. (2) şi 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, fără a da curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau în alt termen decât cel stabilit.