Modul de pregatire si actionare pe timp de iarna, precum si intocmirea Planului Operativ de actiune pe timpul iernii sunt in sarcina administratorului drumului, conform prevederilor Normativului AND 525/2013.
Organizarea actiunilor de deszapezire, de prevenire si combatere a poleiului si a inzapezirii drumurilor, depozitarea materialelor antiderapante si substantelor chimice, încărcarea acestora, amplasarea depozitelor, mod...
Modul de pregatire si actionare pe timp de iarna, precum si intocmirea Planului Operativ de actiune pe timpul iernii sunt in sarcina administratorului drumului, conform prevederilor Normativului AND 525/2013.
Organizarea actiunilor de deszapezire, de prevenire si combatere a poleiului si a inzapezirii drumurilor, depozitarea materialelor antiderapante si substantelor chimice, încărcarea acestora, amplasarea depozitelor, modul de utilizare şi răspândire a acestora, utilajele şi echipamentele de răspândire a lor, viteza de lucru a acestora, semnalizarea vehiculelor care fac aceste operaţiuni se va face în conformitate cu prevederile "Normativului privind prevenirea si combaterea înzăpezirii drumurilor publice “– indicativ AND nr. 525/2013.
Directia Salubrizare Agrement Parcuri este responsabila pentru asigurarea masurilor privind prevenirea si combaterea poleiului şi a inzapezirii drumurilor. Aceste masuri se pot realiza prin folosirea materialelor antiderapante necesare pentru desfasurarea activitatii de deszapezire pentru iarna 2021-2022.
Drumurile sunt afectate in perioada de iarna de fenomene meteorologice (ninsori, gheata, polei, etc), ce pot determina inrautatirea viabilitatii acestora, dificultati in desfasurarea traficului sau chiar inchiderea traficului rutier.
In vederea asigurarii in conditii de siguranta a circulatiei rutiere si pietonale pe drumurile publice, Directia Salubrizare Agrement Parcuri are responsabilitatea aprovizionarii cu material antiderapant (sort concasat), sare industriala pentru deszapezire, solutie de clorura de calciu solutie 30%, cu transport in baza de deszapezire si inhibitor de coroziune necesare activitatii de curăţare şi transport zăpadă de pe căile publice şi menţinerea în funcţiune a acestora pe timpul de polei şi îngheţ.
Cantitatile din Caietul de Sarcini au fost calculate tinand cont de consumul previzionat pâna la finalul perioadei de implementare a acordului cadru si reprezinta cantitatile minime si maxime ce urmeaza a fi achiziţionate pe parcursul perioadei de derulare a acordului cadru.
Procedura se va finaliza prin încheierea unui acord-cadru pe 8 luni pentru fiecare lot. Se preconizeaza a se incheia minim un contract subsecvent, maxim 2 contracte subsecvente, in funcţie de necesitati si de fondurile repartizate sau de apariţia unor circumstanţe care nu au putut fi prevăzute la data încheierii acordului., pentru fiecare lot.
Valoarea maxima estimata a achizitiei (acordului-cadru ) este de 830.625,00 lei fara TVA, iar valoarea minima estimata a achizitiei (acordului-cadru) este de 237.250,00 lei fara TVA, pentru cele 4 loturi cumulat.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 8-a zi, inainte de data limita de depunere a ofertelor.