Furnizare şi distribuţie de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special, din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2024– 2027, în cadrul Programului pentru sc...
Furnizare şi distribuţie de lapte şi produse lactate şi de produse de panificaţie pentru preşcolarii din grădiniţele cu program normal de 4 ore de stat autorizate/acreditate şi particulare acreditate şi pentru elevii din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi pentru preşcolarii şi elevii incluşi în învăţământul special, din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2024– 2027, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 8 loturi - conform Caiet de sarcini.
Lot 1 produse de panificaţie zona I;
Lot 2 produse de panificaţie zona II;
Lot 5 produse de panificaţie zona V;
Lot 6 lapte şiproduse lactate zona I;
Lot 7 lapte şi produse lactate zona II;
Lot 8 lapte şi produse lactate zona III;
Lot 9 lapte şi produse lactate zona IV;
Lot 10 lapte şi produse lactate zona V;
Estimările cantitatilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru fiecare lot, se regăsesc la in Fisa de date - sectiunea - LISTA LOTURI, si in anexele la Caietul de sarcini.
Durata acordului-cadru: de la data semnarii acordului-cadru de ambele parti până la finalul anului şcolar 2026-2027.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- în a 20-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 25 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- în a 11-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 16 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.