Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei -Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie.
Estimările cantit...
Acord - cadru de furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei -Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie.
Estimările cantitatilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, se regăsesc in anexele la CS.
Acestea se vor actualiza în funcţie de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din scoli şi grădiniţe.
Nr. estimat de beneficiari ai Programului pentru scoli al Romaniei – zona III – 15215 beneficiari.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord-cadru:
Cantitati minime:
lot 3 panificatie zona III – 5599120 portii produse de panificatie
Cantitati maxime :
lot 3 panificatie zona III - 5659980 portii produse de panificatie
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ce ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe intreaga durata a acordului - cadru:
Cantitati minime
lot 3 panificatie zona III – 486880 portii produse de panificatie
Cantitati maxime - Produse de panificatie
lot 3 panificatie zona III – 2586550 portii produse de panificatie
Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 1345006,00 lei fara TVA
Valoarea estimata totala a acordului-cadru este de 2943189,60 lei fără TVA
Durata acordului-cadru: 3 ani, pe parcursul anilor şcolari 2019-2022.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- termen - limita: cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.