Furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 12 loturi:
Lotul 1 - Zona I - Produse de panificaţie;
Lotul 2 - Zona II – Produ...
Furnizare şi distribuţie a merelor, laptelui şi produselor lactate, şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore din judeţul Iaşi, pentru anii şcolari 2019–2022, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 12 loturi:
Lotul 1 - Zona I - Produse de panificaţie;
Lotul 2 - Zona II – Produse de panificaţie;
Lotul 3 - Zona III - Produse de panificaţie;
Lotul 4 - Zona IV - Produse de panificaţie;
Lotul 5 - Zona I – Lapte şi Produse lactate;
Lotul 6 - Zona II - Lapte şi Produse lactate;
Lotul 7 – Zona III - Lapte şi Produse lactate;
Lotul 8 – Zona IV - Lapte şi Produse lactate;
Lotul 10 – Zona II - Mere
Lotul 11 – Zona III - Mere
Lotul 12 – Zona IV – Mere.
Estimările cantitatilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru fiecare lot, se regăsesc la in Fisa de date - sectiunea - LISTA LOTURI, si in anexele la CS. Acestea se vor actualiza în funcţie de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din scoli şi grădiniţe.
Durata acordului-cadru: 3 ani, pe parcursul anilor şcolari 2019-2022.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3), respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 16 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista,clarificari, notificari si decizii” din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractanta stabileste urmatorul termen-limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare:
- termen - limita: a 10 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor precizata in anuntul de participare.
Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici pana la termenul limita stabilit la sectiunea I.3), conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016.