Furnizare şi distribuţie a fructelor (mere), laptelui şi produselor lactate şi a produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi
Lot 1 - Zona I - Produse de panificaţie
Lot 2 - Zona II - Produse de pani...
Furnizare şi distribuţie a fructelor (mere), laptelui şi produselor lactate şi a produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din grădiniţele de stat şi privat cu program normal de 4 ore, pentru anul şcolar 2022-2023, în cadrul Programului pentru scoli al Romaniei, 5 zone, 15 loturi
Lot 1 - Zona I - Produse de panificaţie
Lot 2 - Zona II - Produse de panificaţie
Lot 3 - Zona III - Produse de panificaţie
Lot 4 - Zona IV - Produse de panificaţie
Lot 5 - Zona V - Produse de panificaţie
Lot 6 - Zona I - Lapte şi produse lactate
Lot 7 - Zona II - Lapte şi produse lactate
Lot 8 - Zona III - Lapte şi produse lactate
Lot 9 - Zona IV - Lapte şi produse lactate
Lot 10 - Zona IV - Lapte şi produse lactate
Lot 11 - Zona I – Fructe (mere)
Lot 12 - Zona II - Fructe (mere)
Lot 13 - Zona III - Fructe (mere)
Lot 14 - Zona IV - Fructe (mere)
Lot 15 - Zona IV - Fructe (mere)
Estimările cantitatilor minime şi maxime care ar putea fi solicitate pe întreaga perioadă a acordului-cadru şi a celor care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmează să fie atribuite pe durata acordului-cadru, pentru fiecare lot, se regăsesc la in Fisa de date - sectiunea - LISTA LOTURI, si in anexele la CS. Acestea se vor actualiza în funcţie de prezenţa la cursuri a beneficiarilor de produse pe categorii de elevi din scoli şi grădiniţe.
Durata acordului-cadru: de la data semnarii acordului-cadru de ambele parti până la finalul anului şcolar 2022-2023, conform structurii anului şcolar 2022-2023.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in instructiunile catre ofertanti/candidati - Sectiunea I.3) Comunicare, respectiv numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 18 zile.
Raspunsurile la solicitarile de clarificari cu privire la documentatia de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea "Lista,clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului de participare.
Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit conform art. 27 alin (3) din HG 395/2016. Autoritatea contractantă va răspunde NUMAI la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.
Autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări / informaţiilor suplimentare, după cum urmează:
- în a 22-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 30 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor;
- în a 12-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor, pentru solicitările de clarificări transmise de operatorii economici cu 18 de zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.