Feedback
I.D.: 66298688

ACORD-CADRU DE FURNIZARE "ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER"

Data publicarii
17.02.22 Exista 789.015 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2
Termenul limita pentru depunere:
28.03.22
Pretul estimativ:
10.163.400,00 EUR - 10.163.400,00 EUR
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1137780_14.02.2022 1521.pdf
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiect achizitie: ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER care fac obiectul achiziţiei vor fi furnizate pe 2 LOTURI, astfel: LOTUL 1 ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER TIP I, cu urmatoarele cantitati estimate: 1. Echipament server de comunicaţii: minimum 2 cpl. - maximum 24 cpl. 2. Echipament server de procesare: minimum 2 cpl. - maximum 36 cpl. 3. Echipament server de virtualizar...
Obiect achizitie: ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER care fac obiectul achiziţiei vor fi furnizate pe 2 LOTURI, astfel: LOTUL 1 ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER TIP I, cu urmatoarele cantitati estimate: 1. Echipament server de comunicaţii: minimum 2 cpl. - maximum 24 cpl. 2. Echipament server de procesare: minimum 2 cpl. - maximum 36 cpl. 3. Echipament server de virtualizare: minimum 8 cpl. - maximum 128 cpl. 4. Echipament server de stocare şi găzduire web (2U): minimum 4 cpl. - maximum 72 cpl. 5. Echipament server prelucrare date: minimum 1 cpl. - maximum 20 cpl. 6. Echipament server Quad-CPU: minimum 1 cpl. - maximum 16 cpl. Cantităţile de produse menţionate anterior sunt estimate, cantităţile efectiv achiziţionate urmând a fi stabilitei în funcţie de nevoile concrete ale instituţiei de la momentul atribuirii contractelor subsecvente şi creditele bugetare alocate cu această destinaţie. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente in perioada de derulare a acordului-cadru: 2 contract subsecvent in anul 2022, 3 contracte subsecvente in anul 2023, 3 contracte subsecvente in anul 2024 şi 2 contracte subsecvente in anul 2024. Cantitatea de Echipamente de procesare de tip server estimată a se achiziţiona în cadrul unui singur contract subsecvent pentru Lot 1- ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER TIP I: 1. Echipament server de comunicaţii: 4 cpl. 2. Echipament server de procesare: 4 cpl. 3. Echipament server de virtualizare: 12 cpl. 4. Echipament server de stocare şi găzduire web (2U): 8 cpl. 5. Echipament server prelucrare date: 2 cpl. 6. Echipament server Quad-CPU: 2 cpl. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, determinată pe baza cantităţilor estimate a fi achiziţionate este de 828.100,00 euro fără TVA. Lot 2-ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER TIP II, cu urmatoarele cantitati estimate: 1. Echipament server de virtualizare 1U: minimum 2 cpl. - maximum 72 cpl. 2. Echipament server de virtualizare 2u: minimum 2 cpl. - maximum 24 cpl. Cantităţile de produse menţionate anterior sunt estimate, cantităţile efectiv achiziţionate urmând a fi stabilitei în funcţie de nevoile concrete ale instituţiei de la momentul atribuirii contractelor subsecvente şi creditele bugetare alocate cu această destinaţie. Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente in perioada de derulare a acordului-cadru: 2 contract subsecvent in anul 2022, 3 contracte subsecvente in anul 2023, 3 contracte subsecvente in anul 2024 şi 2 contracte subsecvente in anul 2024. Cantitatea de Echipamente de procesare de tip server estimată a se achiziţiona în cadrul unui singur contract subsecvent pentru Lot 2-ECHIPAMENTE DE PROCESARE DE TIP SERVER TIP II: 1. Echipament server de virtualizare 1U: 6 cpl. 2. Echipament server de virtualizare 2u: 4 cpl. Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, determinată pe baza cantităţilor estimate a fi achiziţionate în cadrul unui singur contract subsecvent, este de 253.500,00 euro fără TVA.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD-CADRU DE FURNIZARE "DULAPURI METALICE DE EXTERIOR PENTRU ECHIPAMENTE DE RADIOCOMUNICATII"  
ACORDURI-CADRU DE FURNIZARE echipamente şi solutii de comunicatii si distributie, inclusiv servicii de instalare, configurare, punere în funcţiune şi instruire pentru realizarea proiectului "Implementarea infrastructurii de Cloud Guvernamental".  
Acord-cadru de furnizare echipamente de transmisie video  
ACORD – CADRU DE PRESTARE SERVICII DE CONEXIUNE INTERNET DE MARE CAPACITATE  
Acord-cadru de furnizare echipamente de recunoaştere optică  
ACORD-CADRU DE FURNIZARE echipamente şi module pentru reţeaua de transport optic DWDM (echipamente şi module DWDM, module monitorizare fibră optică, echipamente de diagnosticare, management şi proiectare reţele DWDM), inclusiv servicii de instalare, configurare, punere în funcţiune, operaţionalizare şi instruire pentru realizarea proiectului "Implementarea infrastructurii de Cloud Guvernamental"  
ACORD-CADRU DE FURNIZARE ECHIPAMENTE DE TIP ROUTER  
ACORD – CADRU DE PRESTARE SERVICII DE COMUNICAŢII DE CONECTARE  
Acorduri - cadru de furnizare STATII DE LUCRU  
ACORD-CADRU DE FURNIZARE echipamente şi subansamble pentru infrastructura de comunicaţii WAN, inclusiv servicii de instalare, configurare, punere în funcţiune, operaţionalizare şi instruire pentru realizarea proiectului "Implementarea infrastructurii de Cloud Guvernamental" -Componenta 7 "Transformare digitală".