Feedback
I.D.: 30017254

ACORD -CADRU DE ACHIZITIE PUBLICA DE SERVICII DE TELEFONIE MOBILA, SERVICII DE INTERNET, TELEFONIE FIXA SI TELEVIZIUNE DIGITALA

Data publicarii
06.08.18 Exista 66.200 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64210000-1
Termenul limita pentru depunere:
22.08.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1009554.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul achiziţiei este încheierea unui acord-cadru în vederea achiziţiei: „Lotul nr. 1 – Servicii de telefonie mobilă; Lotul nr. 2 – Servicii de internet, telefonie fixă şi televiziune digitală”, cu un singur operator economic. Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o perioadă de 29 luni, urmând să se încheie trei contracte subsecvente, astfel: - primul contract subsecvent pe o perioadă de 5 lun...
Obiectul achiziţiei este încheierea unui acord-cadru în vederea achiziţiei: „Lotul nr. 1 – Servicii de telefonie mobilă; Lotul nr. 2 – Servicii de internet, telefonie fixă şi televiziune digitală”, cu un singur operator economic. Se va încheia un acord-cadru cu un singur operator economic, pe o perioadă de 29 luni, urmând să se încheie trei contracte subsecvente, astfel: - primul contract subsecvent pe o perioadă de 5 luni; - al doilea contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni; - al treilea contract subsecvent pe o perioadă de 12 luni. In conformitate cu prevederile art. 160 alin (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participare la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modficiarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care ca raspunde tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare este de 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE CADASTRU ŞI TOPOGRAFIE PREVĂZUTE DE LEGISLAŢIA SPECIFICĂ ÎN DOMENIU PENTRU BUNURILE IMOBILE DIN DOMENIUL PUBLIC SI PRIVAT DEŢINUTE DE MUNICIPIUL CÂMPINA 01.10.18
„ACHIZITIA DE CARBURANT AUTO PENTRU PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA „ 18.07.18
„ACHIZITIA DE CARBURANT AUTO PENTRU PRIMARIA MUNICIPIULUI CAMPINA „ 08.06.18
ACORD-CADRU FURNIZARE ALIMENTE PENTRU CANTINA SOCIALA CAMPINA PE PERIOADA 01.01.2019-30.06.2020 17.12.18
Acord Cadru Furnizare Echipament Elevi : Lotul 1 – şepcuţă, Lotul 2 – căciulă,, Lotul 3 – bluzon interior – complet modular (femei/bărbaţi), Lotul 4 – bluză matlasată cu mâneci detaşabile (femei/bărbaţi), Lotul 5 – pantaloni din tercot cu mesadă detaşabilă pentru iarnă (femei/bărbaţi), Lotul 6 – pulover , Lotul 7 – tricou cu mânecă scurtă, , Lotul 8 – cămaşă bluză cu mânecă lungă (femei/bărbaţi), Lotul 9 – cămaşă bluză cu mânecă scurtă(femei/bărbaţi), , Lotul 10 – pantofi din piele pentru iarnă, (femei/bărbaţi), Lotul 11 – ghete cu şiret pentru iarnă, (femei/bărbaţi), cod Lotul 12 – centură din piele, Lotul 13 – curea din piele pentru pantaloni, Lotul 14 – cravată, , Lotul 15 – însemn an de studiu, 11.10.21
ALIMENTE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CAMPINA  
ALIMENTE PENTRU CANTINA DE AJUTOR SOCIAL CAMPINA 02.03.18
Acord-cadru Lotul 1- fasole uscată boabe, Lotul 2 – făină de grâu alba, Lotul 3 – mălai, Lotul 4 – măsline negre, Lotul 5 – orez decorticat, Lotul 6 – paste făinoase (macaroane), Lotul 7 – paste făinoase (spaghete), Lotul 8 – paste făinoase (fidea), Lotul 9 – paste făinoase (tăiţei), Lotul 10 – sare comestibilă, cod CPV 15872400-5, Lotul 11 – ulei de măsline, Lotul 12 – zahăr la pliculeţ, Lotul 13 – zahăr vrac, Lotul 14 – ketchup dulce, (50%) şi iute (50%), cod CPV 15871230-5, Lotul 15 – muştar clasic (50%) şi iute (50%), Lotul 16 – oţet. 21.10.21
Acord Cadru Furnizare Carne si Produse din Carne, astlfel: Lotul 1 –pulpă porc spate degreastă cu os, fără rasol, Lotul 2 – pulpă vită cu os, Lotul 3 – aripi de pui, Lotul 4 – pulpe de pui, Lotul 5 – piept de pui, Lotul 6 – bacon, Lotul 7 – ceafă de porc afumată, Lotul 8 – ruladă de pui, Lotul 9 – piept pui afumat, Lotul 10 – muşchi file, Lotul 11 – salam de vară, Lotul 12 – salam Victoria, Lotul 13 – salam cu şuncă, Lotul 14 – cârnaţi cabanos, Lotul 15 – cârnaţi olteneşti, Lotul 16 – crenvurşti, Lotul 17 – ceafă de porc, Lotul 18 – cotlet de porc, Lotul 19 – carne de porc lucru, Lotul 20 – carcasă de porc, Lotul 21 – vrăbioară vită fără os, Lotul 22 – antricot vită fără os, Lotul 23 – pateu de ficat de porc, Lotul 24 – pateu de ficat de pasăre 18.06.21
Acord-cadru furnizare produse lactate, astfel: Lotul 1 - brânză proaspătă, Lotul 2 - brânză telemea, Lotul 3 - caşcaval tip Rucăr, Lotul 4 - caşcaval tip Dalia, Lotul 5 - brânză topită cu smântână, Lotul 6 - brânză topită cu şuncă, Lotul 7 - lapte de vacă, Lotul 8 - iaurt, Lotul 9 - smântână, Lotul 10 - unt proaspăt porţionat, Lotul 11 - unt proaspătă. 05.07.21