Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze produse alimentare: Pâine albă
feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase,
ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt pentru urmatoarele loturi: Lot 1 - Pâine , Lot 2 - Pișcoturi, biscuiți
și paste făinoase, Lot 3 - Zahăr, ...
Autoritatea contractantă îsi propune prin intermediul prezentei proceduri să achiziționeze produse alimentare: Pâine albă
feliată, pișcoturi, biscuiți, paste făinoase, zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată și produse zaharoase,
ceai, condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt pentru urmatoarele loturi: Lot 1 - Pâine , Lot 2 - Pișcoturi, biscuiți
și paste făinoase, Lot 3 - Zahăr, produse conexe (blaturi tort, deserturi), ciocolată şi produse zaharoase , Lot 4 - Ceai,
condimente, mirodenii, drojdie și praf de copt. Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul
de sarcini. Obiectul licitației deschise il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia
contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia
cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici
declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi
operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru
de furnizare este „ Cel mai bun raport calitate pret ”. Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii
economici situati pe locurile I si II. Plata se vor efectua prin ordin de plată în termen de 30 zile calendaristice de la
data validării facturii în sistemul național de facturare E-factura şi prin excepţie în termen de maxim 60 de zile calendaristice
de validării facturii în sistemul național de facturare E-factura, în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea
nr. 72/2013 actualizată, în situația în care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul anual de cheltuieli. Operatorii
economici vor putea solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 18 zile înainte
de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile
de clarificari in legatura cu documentatia de atribuire conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din legea 98/2016,
cu 11 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Cantitatile solicitate pe parcursul derulării acordului-cadru se
regasesc în caietul de sarcini.VALOAREA ESTIMATA FARA TVA ACORD-CADRU:Lot 1: minim 92.928,00 lei si maxim 1.115.162,40 leiLot
2: minim 122.979,80 lei si maxim 1.473.087,90 leiLot 3: minim 123.933,11 lei si maxim 969.756,32 leiLot 4: minim 44.856,35
lei si maxim 440.140,00 leiValoarea estimată fără TVA acord cadru: minim 384.697,26 lei si maxim 3.998.146,62 leiVALOAREA
ESTIMATA FARA TVA CEL MARE CONTRACT SUBSECVENT:Lot 1: 557.581,20 leiLot 2: 745.250,50 leiLot 3: 508.623,21 leiLot 4: 356.161,00
lei Valoarea total estimata fara TVA a celui mai mare contract subsecvent: 2.167.615,91 lei.