Acordul-cadru are ca obiect repararea şi întreţinerea unui nr. de 110 vehicule din parcul auto al I.S.U.J. Teleorman structurat pe 11 loturi după cum urmează:
Lotul 1. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca DACIA
Lotul 2. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN
Lotul 3. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca MERCEDES BENZ
Lotul 4. – Servicii ...
Acordul-cadru are ca obiect repararea şi întreţinerea unui nr. de 110 vehicule din parcul auto al I.S.U.J. Teleorman structurat pe 11 loturi după cum urmează:
Lotul 1. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca DACIA
Lotul 2. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca VOLKSWAGEN
Lotul 3. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca MERCEDES BENZ
Lotul 4. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca MAN
Lotul 5. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca RENAULT-VOLVO
Lotul 6. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca IVECO
Lotul 7. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelormarca SCANIA
Lotul 8. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca Buldoexcavator -VENIERI
Lotul 9. – Servicii de reparare şi întreţinere vehicule – remorci, peridocuri, motopompe remorcabile
Lotul 10. – Servicii de reparare si întreţinere a autovehiculelor marca ROMAN
Lotul 11. – Servicii de reparare şi întreţinere vehicul utilitar de teren cu şenile marca ARGO 8X8 750 HDI SE.
Obiectul acordului cadru a fost divizat pe loturi pentru a adapta dimensiunea contractelor individuale rezultate, astfel încât să corespundă mai bine nevoilor autorităţii contractante, precum şi capacităţii operatorilor economici. În acest sens se vor încheia acorduri cadru, pentru fiecare lot în parte.
În situaţia în care aceluiaşi ofertant îi sunt atribuite mai multe loturi, autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a încheia un singur acord cadru prin reunirea tuturor loturilor atribuite.
În derularea contractului se va avea în vedere faptul că orice serviciu de reparare / întreţinere a vehiculelor va fi achiziţionat doar în baza unui contractant subsecvent, semnat de către reprezentanţii legali ai parţilor, numai în limita fondurilor alocate pentru anul bugetar.
În situaţia în care după atribuirea acordului cadru, fondurile alocate pentru anul bugetar sunt sub pragurile estimate, autoritatea contractantă nu-şi asumă obligaţia de a executa serviciile de reparare şi întreţinere a vehiculelor la valoarea minimă sau maximă prezentate în caietul de sarcini.
Acordul-cadru, ca modalitate specială de atribuire a unui contract de achiziţie publică, conţine cantităţi estimate, pe care autoritatea contractantă apreciază că le va achiziţiona ulterior, cantităţi care apar la nivelul documentaţiei de atribuire a respectivului acord cadru, autoritatea contractantă având obligaţia, ulterior, la momentul încheierii contractelor subsecvente, de a stabili cantităţile fixe ce vor fi achiziţionate în cadrul respectivului contract subsecvent.
Serviciile şi produsele aferente executării serviciilor de reparare / întreţinere a vehiculelor ce se vor achiziţiona trebuie să îndeplinească în totalitate cerinţele minime ale specificaţiilor tehnice, aşa cum sunt prevăzute în Caietul de sarcini.
Autovehiculele aflate în perioada de garanţie vor fi deservite în reţeaua de service autorizată a producătorului auto, pentru lucrările incluse în contractele de garanţie valabile. Autoritatea contractanta se va ocupa de prezenţa şi efectuarea lucrărilor în perioada de garanţie a autovehiculelor. Pentru lucrările/serviciile ce nu fac obiectul contractelor de garanţie ofertantul va efectua reparaţiile în atelierele proprii. În urma atribuirii ofertei câştigătoare vor fi puse la dispoziţie contractele de garanţie.