Feedback
I.D.: 96415702

Acord cadru cu durata de 2 ani avand ca obiect «Servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa»

Data publicarii
25.03.24 Exista 103.623 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
90910000
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru ce urmeză a fi atribuit în cadrul procedurii pentru fiecare lot va reprezenta acordul incheiat între autoritatea contractantă si un numar maxim de 3 operatori economici, avand ca obiect stabilirea termenilor şi condițiilor care guvernează contractele de achiziție publică ce urmează a fi atribuite într-o perioadă de 2 ani (24 luni). Se vor achizitiona servicii de curăţenie şi întreţinere spaţi...
Acordul-cadru ce urmeză a fi atribuit în cadrul procedurii pentru fiecare lot va reprezenta acordul incheiat între autoritatea contractantă si un numar maxim de 3 operatori economici, avand ca obiect stabilirea termenilor şi condițiilor care guvernează contractele de achiziție publică ce urmează a fi atribuite într-o perioadă de 2 ani (24 luni). Se vor achizitiona servicii de curăţenie şi întreţinere spaţii aparţinând sediilor Consiliului Judeţean Constanţa. Achiziţia se va impărţi pe 2 loturi, respectiv : Lot 11.Sediul Consiliului Judetean Constanta din b-dul Tomis nr. 51, Municipiul Constanta.2.Sediul Consiliului Judetean Constanta, Aleea Magnoliei nr. 2, bl.L4, Municipiul Constanta.3.Centrul de Excelenta in Turism si Servicii Tomis, str. Nicolae Titulescu nr. 32, Municipiul Constanta.Lot 21. Pavilion Expozitional din B-dul Mamaia nr.331 A, Municipiul Constanta.2. Teatrul de Vara Soveja din Municipiul Constanta.Cantități minime și maxime estimate pe durata contractului subsecventLot 1Cantităţile estimate pentru desfăşurarea serviciilor sunt reprezentate de suprafeţele estimate de curăţat, întreţinut şi igienizat aferente sediilor Consiliului Judeţean Constanţa, menţionate în Anexa la Caiet de sarcini.Cantitatea minimă estimată: 4.963,7 mp din care:-Suprafeţe mochetate: 1.782,70 mp; -Suprafeţe parchet:1.182 mp;-Suprafeţe mozaic, gresie: 1.281 mp;-Suprafeţe mozaic, faianţă, gresie în grupuri sanitare: 718 mp.Cantitățile minime estimate reprezintă suprafețele (mp) actuale ale spațiilor pentru care vor fi prestate servicii de curățenie.Notă: Suprafața minimă estimată cuprinde suprafețele din cele trei imobile aferente Lotului 1, respectiv Sediul Consiliului Judeţean Constanţa din B-dul Tomis nr. 51, Sediul Aleea Magnoliei nr. 2, Bl. L4, Constanţa și Centrul de Excelenţă în Turism şi Servicii Tomis, Str. Nicolae Titulescu Nr. 32, Constanţa.Cantitatea maximă estimată: 6.701 mp din care:-Suprafețe mochetate: 2.406,65 mp-Suprafețe parchet: 1.595,70 mp-Suprafețe mozaic, gresie: 1.729,35 mp-Suprafețe mozaic, faianță, gresie în grupuri sanitare: 969,30 mp.Serviciile vor fi prestate pentru suprafaţa actuală de 4.963,70 mp, urmând ca în caz de necesitate, să fie prestate servicii suplimentare pentru o suprafaţă de până la maxim 35%, respectiv pentru o suprafaţa de până la 6.701 mp.În cazul majorării suprafeţei, preţul lei/mp ramâne ferm.Lot 2Cantitățile minime și maxime estimate pentru desfăşurarea serviciilor sunt reprezentate de numărul orelor de prestare a serviciilor de curăţenie la Pavilionul Expoziţional / Teatrul de Vară Soveja, în funcție de evenimentele ce urmează a se desfășura pe parcursul anului. Suprafețele de curățat estimate se regăsesc în Anexa la caietul de sarcini. Cantitatea minimă estimată: Numărul minim de ore de prestare: 360 ore/anNotă: Cantitățile minime estimate pentru desfăşurarea serviciilor sunt reprezentate de numărul orelor de prestare a serviciilor de curăţenie la Pavilionul Expoziţional.Cantitatea maximă estimată:Numărul maxim de ore de prestare: 8000 ore/an Orice operator economic are dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare, semnate cu semnatura electronică extinsa, numai prin SICAP, cu 20 zile inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 160 alin. (1) si (2) din Legea 98/2016. In masura in care solicitarea de clarificari sau informațiile suplimentare au fost adresate in termenul prevazut anterior, răspunsurile Autoritatii contractante vor fi publicate in SICAP in a 11 zi inainte de data limită de depunere a ofertelor, conf art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, Autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decat cel stabilit.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu