Feedback
I.D.: 97205611

Acord-cadru cu 3 operatori economici pentru furnizarea de materiale sanitare farmaceutice pentru 24 de luni

Data publicarii
15.05.24 Exista 126.943 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33140000
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziția de materiale sanitare – 135 loturi în total, la o valoare totală estimată de 4,039,096.20 lei fără T.V.A. prin atribuirea unor acorduri-cadru - cu 3 operatori economici- valabile 2 ani (24 de luni) de la data semnării de ambele părți. Materialele sanitare sunt necesare pentru buna aprovizionare a secțiilor, fără întreruperi, în desfăşurarea actului medical, buna desfă...
U.M. 02534 Iaşi pregăteşte achiziția de materiale sanitare – 135 loturi în total, la o valoare totală estimată de 4,039,096.20 lei fără T.V.A. prin atribuirea unor acorduri-cadru - cu 3 operatori economici- valabile 2 ani (24 de luni) de la data semnării de ambele părți. Materialele sanitare sunt necesare pentru buna aprovizionare a secțiilor, fără întreruperi, în desfăşurarea actului medical, buna desfăşurare a activităţilor specifice, pentru a satisface nevoia de îngrijire a pacienților internaţi, în conformitate cu cerinţele legislative (pentru menţinerea unui climat corespunzător, necesar secţiilor şi compartimentelor spitalului, precum și pentru a avea un stoc minimal de produse în caz de criză).Resursele financiare disponibile la nivel de autoritate contractantă sunt asigurate din bugetul de venituri realizate prin contracte cu CASAOPSNAJ la art.bugetar: 20.04.02.Procedura implică încheierea/semnarea unor acorduri-cadru de furnizare produse, valabile valabile 2 ani (24 de luni) de la data semnării de ambele părți.Plecând de la numărul de loturi total (135) se impun câteva precizări cu privire la atribuirea acordurilor – cadru/ contractelor subsecvente de furnizare:a) procedura este împărțită pe loturi = 135 , ofertarea/atribuirea se va face pe loturi – pot fi ofertate/atribuite mai multe loturi de/către același operator economicb) autoritatea/entitatea contractantă solicita garanție de cel puțin 24 de luni de la recepția produselor(garantia produselor – minim 24 de luni de la data recepției produselor.Pentru produsele care sunt solicitate sterile, se va înscrie tipul sterilizării: Sterilizare gamma X-ray / oxid de etilenă / fără sterilizare. Termenul de valabilitate al sterilizarii (pentru produsele care se utilizeaza sterile) este de minim 24 luni, de la data recepţiei. Condiţii de ambalare, etichetare, marcare, recepţie ,transport - Produsele vor fi ambalate şi etichetate individual; - Furnizorul are obligaţia de a ambala produsele astfel încât să facă faţă la manipularea din timpul transportului, depozitării, astfel încât să ajungă în bună stare la destinaţia finală, respectiv unitatile sanitare cu care se vor incheia contractele subsecvente. - Ambalajul fiecarui produs (individual, per bucata sau cutie) ofertat va fi corect inscriptionat cu marcaj CE, data de fabricatie, nr. lot fabricatie, data de expirare, metoda sterilizarii, conditii de stocare, numele producatorului.Conditii de valabilitate - Termenul de valabilitate pentru materialele sanitare ofertate va fi de minim 24 luni de la data recepţiei/livrarii.)c) criteriul de atribuire – Prețul cel mai scăzut/lotd) se solicita mostre obligatoriu pentru loturile cu numerele 8,9,24,25,38,39,75,78,79,80,87,119. este suficientă o singură mostra daca sunt marimi/dimensiuni diferite în lote) Ajustarea pretului contractului Contractul va fi ajustat dupa urmatoarea metoda :Preţul acordului-cadru va rămâne neschimbat timp de 9 luni de la semnare (nu se ajustează).După 9 luni de la semnarea acordului cadru, preţul poate fi ajustat respectând următoarea formulă:PuAJ = PuAC x IPC / 100 , în care:PuAJ = preţul unitar ajustat, în lei, al produsului ce face obiectul contractului subsecvent;PuAC = preţul unitar, în lei, ofertat în cadrul procedurii de licitaţie şi înscris în acordul-cadru;IPC – Indicele prețului de consum pentru mărfuri nealimentare;IPC este comunicat de Institutul Național de statistică pe site-ul http://statistici.insse.ro Perioada de analiza a IPC este cuprinsă între perioada curentă (ultima lună afișată la data interogării site-ul INSSE care coincide cu data transmiterii solicitării scrise către promitentul furnizor de către promitentul achizitor privind disponibilitatea semnării contractului subsecvent) și perioada de referință (anul și luna datei limită de depunere a ofertei în cadrul procedurii de atribuire).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu