2. Laptopuri,
În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca produsele IT sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru laptopuri, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi ai produselor), î...
2. Laptopuri,
În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca produsele IT sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru laptopuri, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi ai produselor), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor şi condiţiilor, precum şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat să atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în funcţie de necesităţile lor concrete.Detalii complete privind produsele se regăsesc în Secţiunea - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi al prevederilor din cadrul Instrucţiunilor ANAP, în vigoare la momentul iniţierii modificării..
1. Calculatoare all in one,
În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca produsele IT sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru calculatoare tip all-in-one, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi ai produselor), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor şi condiţiilor, precum şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat să atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în funcţie de necesităţile lor concrete.Detalii complete privind produsele se regăsesc în Secţiunea - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi al prevederilor din cadrul Instrucţiunilor ANAP, în vigoare la momentul iniţierii modificării..
3. Imprimante departamentale,
În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca produsele IT sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru imprimante departamentale, care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi ai produselor), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor şi condiţiilor, precum şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat să atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în funcţie de necesităţile lor concrete.Detalii complete privind produsele se regăsesc în Secţiunea - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi al prevederilor din cadrul Instrucţiunilor ANAP, în vigoare la momentul iniţierii modificării..