În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca articolele de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, articole igienico-sanitare din hârtie, inclusiv hârtie igienică, sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat p...
În contextul rolului şi atribuţiilor pe care le are Autoritatea Contractantă, având în vedere ca articolele de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, articole igienico-sanitare din hârtie, inclusiv hârtie igienică, sunt incluse în categoria produselor care pot fi achiziţionate în sistem centralizat, Autoritatea Contractantă derulează această procedura de atribuire în scopul semnării unui Acord Cadru Centralizat pentru articole de îngrijire şi curăţare a clădirilor/facilităţilor, articole igienico-sanitare din hârtie, inclusiv hârtie igienică care va fi utilizat de Utilizatori (beneficiari direcţi ai produselor), în urma finalizării procedurii de atribuire. Obiectivul semnării Acordului Cadru Centralizat este stabilirea termenilor şi condiţiilor, precum şi a preturilor unitare în vederea creării cadrului ce permite Utilizatorilor Acordului Cadru centralizat să atribuie Contracte Subsecvente în nume propriu, în funcţie de necesităţile lor concrete.Detalii complete privind produsele se regăsesc în Secţiunea - Caiet de Sarcini, parte integrantă din documentaţia de atribuire.Modificarea acordului-cadru/contractului de achiziţie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se va putea efectua în condiţiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 şi al prevederilor din cadrul Instrucţiunilor ANAP, în vigoare la momentul iniţierii modificării.