Feedback
I.D.: 101730237

Acord cadru: Cartuşe calibru 7,65x17mm

Data publicarii
23.08.24
Coduri CPV
35331500-8
Termenul limita pentru depunere:
04.10.24
Pretul estimativ:
6.000.000,00 RON - 6.000.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.08.24 Publicat la 19.09.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
IGSU ca parte componentă a Sistemului Naţional de Ordine Publică şi Siguranţă Naţională necesită o pregătire continuă specializată a personalului încadrat. O activitate importantă a pregătirii cadrelor militare este efectuarea tragerilor cu armamentul din dotare. Muniţia necesară pentru executarea acestor trageri este o resursă consumabilă, ceea ce determină împrospătarea permanentă a stocurilor autorităţii contractante. Av...
IGSU ca parte componentă a Sistemului Naţional de Ordine Publică şi Siguranţă Naţională necesită o pregătire continuă specializată a personalului încadrat. O activitate importantă a pregătirii cadrelor militare este efectuarea tragerilor cu armamentul din dotare. Muniţia necesară pentru executarea acestor trageri este o resursă consumabilă, ceea ce determină împrospătarea permanentă a stocurilor autorităţii contractante. Având în vedere obiectivele propuse de către Autoritatea Contractantă, achiziţia de "cartuş calibru 7,65x17mm" va conduce la menţinerea pregătirii cadrelor militare la un nivel superior, necesar desfăşurării activităţilor specifice. În cadrul acestei proceduri se doreşte achiziţionarea de cartuşe calibru 7,65x17mm în conformitate cu prevederile caietului de sarcini nr. 52024/19.06.2024, şi a specificaţiei tehnice nr. 67990/13.07.2022. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informaţiilor suplimentare: În a 16-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor / candidaturilor : 25 Solicitările de clarificare în legatură cu documentaţia de atribuire se vor transmite doar prin intermediul SEAP (https://e-licitatie.ro), prin accesarea secţiunii dedicate "Întrebări" din detaliul procedurii de atribuire aflate în desfăşurareATENŢIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesaţi vor respecta prevederile notificării ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), în sensul ca documentele ataşate la secţiunea "Întrebări" NU VOR CONŢINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, întrucât acestea vor deveni publice în momentul transmiterii răspunsului de către autoritatea contractantă! Frecvenţa de atribuire a contractelor subsecvente: anual, în funcţie de fondurile disponibile.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru: Cartușe calibru 7,65x17mm 04.10.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE 19.02.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanțat în cadrul proiectului “Creșterea rezilienței la dezastre prin îmbunătățirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare și asanare a muniției neexplodate” - RESILIENCE 19.02.24
ECHIPAMENT DE PROTECTIE finanțat în cadrul proiectului “Creșterea rezilienței la dezastre prin îmbunătățirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare și asanare a muniției neexplodate” - RESILIENCE  
Combinezon pentru efectivele echipelor de căutare salvare, finanţat în cadrul proiectului “Creşterea rezilienţei la dezastre prin îmbunătăţirea pregătirii pentru misiuni de căutare - salvare şi asanare a muniţiei neexplodate" - RESILIENCE 23.02.24
Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – ”Bluzon – cadre militare bărbați și femei”, LOT 2 – ”Cămașă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbați și femei”, LOT 3 – ”Cămașă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbați și femei”, LOT 4 – ”Cămașă – cadre militare bărbați și femei” 16.09.24
Articole de echipament destinate personalului militar din cadrul I.G.S.U - LOT 1 – "Bluzon – cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 2 – "Cămaşă bluză mânecă lungă-cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 3 – "Cămaşă bluză mânecă scurtă- cadre militare bărbaţi şi femei", LOT 4 – "Cămaşă – cadre militare bărbaţi şi femei" 16.09.24
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office” 14.05.24
ECHIPAMENTE INFORMATICE ŞI LICENŢE, din care: Lot 1 - "Staţie de lucru portabilă 2 în 1" Lot 2 - "Server" Lot 3 - "Storage" Lot 4 - ,,Pachet Office" 14.05.24
ECHIPAMENTE INFORMATICE ȘI LICENȚE, din care:Lot 1 - „Stație de lucru portabilă 2 în 1”Lot 2 - „Server”Lot 3 - „Storage”Lot 4 - ,,Pachet Office” 14.05.24