Acord-cadru avand ca obiect SERVICII DE PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI ,,DEVIERE, PROTEJARE, ÎNLOCUIRE, RELOCARE, COEXISTENȚĂ,
MODERNIZARE, EXTINDERE, BRANȘAMENTE REȚELE ELECTRICE ȘI ECHIPAMENTE, ELEMENTE NECESARE ȘI ALTE LUCRĂRI SIMILARE PENTRU REALIZARE
OBIECTIVE DE INVESTIȚII DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA” conform cerintelor caietului de sarcini anexat. Cantitatile minime si
maxime acord-cadru si contrac...
Acord-cadru avand ca obiect SERVICII DE PROIECTARE ȘI EXECUȚIE LUCRĂRI ,,DEVIERE, PROTEJARE, ÎNLOCUIRE, RELOCARE, COEXISTENȚĂ,
MODERNIZARE, EXTINDERE, BRANȘAMENTE REȚELE ELECTRICE ȘI ECHIPAMENTE, ELEMENTE NECESARE ȘI ALTE LUCRĂRI SIMILARE PENTRU REALIZARE
OBIECTIVE DE INVESTIȚII DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA” conform cerintelor caietului de sarcini anexat. Cantitatile minime si
maxime acord-cadru si contract subsecvent se regasesc in "Formular pentru acordul cadru-achizitie".Valoarea celui mai mare
contract subsecvent este de 3.011.900 lei fara TVA impartita astfel: servicii de proiectare: 169.000 lei fără TVA și lucrări
de execuție: 2.842.900 lei fără TVA . Clarificarile privind documentatia de atribuire vor putea fi transmise de catre operatorii
economici interesati pana cel tarziu cu 21 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta
va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel tarziu 10 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.