Acord-cadru avand ca obiect SERVICII DE PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI ,,DEVIERE, PROTEJARE, ÎNLOCUIRE, RELOCARE, COEXISTENŢĂ, MODERNIZARE, EXTINDERE, BRANŞAMENTE REŢELE ELECTRICE ŞI ECHIPAMENTE, ELEMENTE NECESARE ŞI ALTE LUCRĂRI SIMILARE PENTRU REALIZARE OBIECTIVE DE INVESTIŢII DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA" conform cerintelor caietului de sarcini anexat. Cantitatile minime si maxime acord-cadru si contract subsecvent se re...
Acord-cadru avand ca obiect SERVICII DE PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI ,,DEVIERE, PROTEJARE, ÎNLOCUIRE, RELOCARE, COEXISTENŢĂ, MODERNIZARE, EXTINDERE, BRANŞAMENTE REŢELE ELECTRICE ŞI ECHIPAMENTE, ELEMENTE NECESARE ŞI ALTE LUCRĂRI SIMILARE PENTRU REALIZARE OBIECTIVE DE INVESTIŢII DIN MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA" conform cerintelor caietului de sarcini anexat. Cantitatile minime si maxime acord-cadru si contract subsecvent se regasesc in "Formular pentru acordul cadru-achizitie".Valoarea celui mai mare contract subsecvent este de 3.011.900 lei fara TVA impartita astfel: servicii de proiectare: 169.000 lei fără TVA şi lucrări de execuţie: 2.842.900 lei fără TVA . Clarificarile privind documentatia de atribuire vor putea fi transmise de catre operatorii economici interesati pana cel tarziu cu 21 de zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari cu cel tarziu 10 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.