Feedback
I.D.: 104744600

Acord-cadru avand ca obiect prestarea serviciilor de întreţinere, revizii si reparaţii curente pentru autovehiculele din dotarea parcului auto al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, jud. Constanţa.

Data publicarii
28.10.24
Coduri CPV
50110000-9 34300000-0
Termenul limita pentru depunere:
13.11.24
Pretul estimativ:
700.000,00 RON - 700.000,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 28.10.24 Publicat la 07.11.24 Publicat la 08.11.24
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord Cadru pe o perioada de 24 de luni având ca obiect prestarea serviciilor de întreţinere, revizii şi reparaţii curente pentru autovehiculele din dotarea parcului auto al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, jud. Constanţa. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor 6. Termenul până la care orice operator econ...
Acord Cadru pe o perioada de 24 de luni având ca obiect prestarea serviciilor de întreţinere, revizii şi reparaţii curente pentru autovehiculele din dotarea parcului auto al Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Constanţa, jud. Constanţa. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/ candidaturilor 6. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătura cu documentaţia de atribuire este de 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari în a 3-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu