Feedback
I.D.: 48287262

Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)

Data publicarii
22.07.20 Exista 808.272 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
02.09.20
Pretul estimativ:
132.080,00 RON - 132.080,00 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea 2 - CS - suport ITIL 2020 final.docx
  2. Sectiunea 3 Clauze contractuale mentenanta ITIL 2020.docx
  3. Sectiunea 4 - Formulare suport ITIL 2020.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimat...
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 4.170 Lei. Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent (12 luni): 66.040 Lei. Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (12 luni): 10.000 Lei (este estimat maxim 1 upgrade pe an) Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (24 luni): 20.000 Lei Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (12 luni): 6.000 Lei (sunt estimate maxim 2 servicii de acest tip pe an) Valoarea estimata, fara TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (24 luni): 12.000 Lei Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevazut mai jos astfel incat sa se asigure pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru posibilitatea de a presta servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), in conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 24 de luni, pe bază de abonament lunar. Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 upgrade software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 upgrade-uri software CA Service Desk Manager. Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 4 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate in cadrul unui singur contract subsecvent: Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 12 luni, pe bază de abonament lunar. Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate maximă – maxim 1 upgrade software CA Service Desk Manager. Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager. Durata acordului-cadru: 24 luni de la data semnării de catre ambele părţi. Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: a) 01.11.2020* – 31.12.2020; b) 01.01.2021 – 31.12.2021; c) 01.01.2022 – 31.10.2022. Primul contract subsecvent pe baza de abonament lunar se va încheia astfel încat să intre în vigoare începand cu data de 01.11.2020 (daca este posibil), în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. În cazul în care primul contract subsecvent va intra în vigoare dupa data de 01.11.2020, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de încetare a ultimului contract subsecvent şi respectiv a acordului-cadru în anul 2022 se va determina în mod corespunzător, astfel încât să nu se depăşească perioada maximă de derulare a acordului-cadru de 24 de luni. ii. În situaţia în care în cursul derulării unui contract subsecvent este necesară efectuarea serviciilor suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, acestea vor fi asigurate la cerere, în funcţie de necesităţile autorităţii contractante, iar pentru prestarea acestor servicii se va/vor încheia acte adiţionale la contractele subsecvente aflate în derulare. Cantităţile indicate mai sus reprezintă doar repere maximale, fără a crea vreo obligaţie în sarcina autorităţii contractante de a solicita realizarea serviciilor suplimentare. iii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru furnizare echipamente de tehnică specială  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20