Feedback
I.D.: 30371240

Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO

Data publicarii
27.08.18 Exista 506.989 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
17.09.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1013920.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Durata acord-cadru: 36 luni de la data semnarii de cat...
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Durata acord-cadru: 36 luni de la data semnarii de catre ambele parti. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 5.446,66 Lei/Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 65.359,92 Lei. Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevazut mai jos. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: - minim 1 luna pe baza de abonament lunar şi maxim 36 luni pe baza de abonament lunar, în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate în cadrul unui singur contract subsecvent: - minim 1 luna pe baza de abonament lunar şi maxim 12 luni pe baza de abonament lunar, în conformitate cu cerinţele din prezentul Caiet de sarcini. Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade: a) 01.12.2018* – 31.12.2018; b) 01.01.2019 – 31.12.2019; c) 01.01.2020 – 30.11.2020; d) 01.01.2021 – 30.11.2021. *Primul contract subsecvent se va incheia astfel incat sa intre in vigoare incepand cu data de 1 decembrie 2018, in functie de data semnarii acordului-cadru de catre ambele parti. In cazul in care primul contract subsecvent se va incheia dupa data de 01.12.2018, ca urmare a derularii procedurii de atribuire, data de incetare a ultimului contract subsecvent in anul 2021 se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 36 luni. ii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8 Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor la solicitărilor de clarificări: in a 3-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud 24.04.17
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de videoconferinta si colaborare în cloud.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 17.04.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de VPN prin SIM 4G/3G/GPRS 09.01.17