Feedback
I.D.: 32554134

Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)" (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO

Data publicarii
07.12.18 Exista 438.577 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Pretul estimativ:
196.080,00 RON - 196.080,00 RON
4.426,52 RON - 4.426,52 RON
4.426,52 RON - 4.426,52 RON
48.691,72 RON - 48.691,72 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Contract având ca obiect prestarea serviciilor de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a "Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ 17.12.21
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii de suport, asistență tehnică și mentenanță software pentru asigurarea menținerii în parametri optimi de funcționare a ”Soluției software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri și laptop-uri) 17.12.21
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)" (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO.  
Contract de furnizare având ca obiect achizitionarea unei Solutii software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri si laptop-uri) (cod CPV: 48219300-9), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini. 05.08.15
Contract de furnizare având ca obiect achizitionarea unei Solutii software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri si laptop-uri) (cod CPV: 48219300-9), în conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Contract de servicii integrate de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software, pentru asigurarea menţinerii în parametrii optimi de funcţionare a sistemului ,,Aplicaţie online pentru compararea ofertelor de comunicaţii destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Solicitare de oferte pentru achiziția de servicii integrate de suport, asistență tehnică și mentenanță software, pentru asigurarea menținerii în parametrii optimi de funcționare a sistemului ,,Aplicație online pentru compararea ofertelor de comunicații destinate utilizatorilor finali“ 14.12.22
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20