Feedback
I.D.: 37794809

Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9)

Data publicarii
09.08.19 Exista 352.568 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50334400-9
Pretul estimativ:
1.179.600,00 RON - 1.179.600,00 RON
100.181,60 RON - 100.181,60 RON
20.036,32 RON - 20.036,32 RON
20.036,32 RON - 20.036,32 RON
20.036,32 RON - 20.036,32 RON
20.036,32 RON - 20.036,32 RON
20.036,32 RON - 20.036,32 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele parti.Valoarea estimata fara TVA: 1.179.600,00 Lei, fara TVA.Frecventa si ...
Servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele parti.Valoarea estimata fara TVA: 1.179.600,00 Lei, fara TVA.Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite:Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 21.000,00 Lei.Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 294.900,00 Lei.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: Servicii sub formă de abonament lunar:cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar;cantitate maximă – maxim 48 de luni, pe bază de abonament lunar.Servicii suplimentare upgrade, la cerere:cantitate minimă – minim 2 upgrade componente software (1VMware si 1 VoIP);cantitate maximă – maxim 20 upgrade componente software (12VMware si 8 VoIP);în conformitate cu cerinţele din Caietul de sarcini.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate în cadrul unui singur contract subsecvent:Servicii sub formă de abonament lunar:cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar;cantitate maximă – maxim 12 de luni, pe bază de abonament lunar.Servicii suplimentare upgrade, la cerere:cantitate minimă – minim 1 upgrade componente software;cantitate maximă – maxim 5 upgrade componente software (3 VMware si 2 VoIP);în conformitate cu cerinţele din prezentul Caietul de sarcini.Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: conform prevederilor din Caietul de sarcini
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 01.07.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru Sistemul Electronic de Achiziţii Publice realizat prin proiectul “Sistem informatic colaborativ pentru mediu performant de desfăşurare al achiziţiilor publice – SICAP"  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.