Feedback
I.D.: 30663300

Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO.

Data publicarii
12.09.18 Exista 398.915 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
02.10.18
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1015858.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru asigurarea mentinerii in parametri optimi de functionare a ,,Solutiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)“ (cod CPV:71356300-1), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Durata acordului-cadru: 24 luni de la data semnării de ...
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru asigurarea mentinerii in parametri optimi de functionare a ,,Solutiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)“ (cod CPV:71356300-1), in conformitate cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Durata acordului-cadru: 24 luni de la data semnării de catre ambele părţi. Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite: Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 5.200 Lei. Valoarea estimata, fara TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 62.400 Lei. Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevazut mai jos astfel incat sa se asigure pe intreaga perioada de derulare a acordului-cadru posibilitatea de a presta servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru asigurarea mentinerii in parametri optimi de functionare a ,,Solutiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)“, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata acordului-cadru: - min. 1 (una) luna pe baza de abonament lunar şi max. 24 (douazecisipatru) luni pe baza de abonament lunar, in conformitate cu cerintele din prezentul Caiet de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate in cadrul unui singur contract subsecvent: - minim 1 (una) luna pe baza de abonament lunar şi maxim 12 (douasprezece) luni pe baza de abonament lunar, in conformitate cu cerintele din prezentul Caiet de sarcini. Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade: a) 01.11.2018* – 31.12.2018; b) 01.01.2019 – 31.12.2019; c) 01.01.2020 – 31.10.2020. * Primul contract subsecvent se va incheia in anul 2018 in functie de data semnarii acordului-cadru de catre ambele parti. Data de incetare a ultimului contract subsecvent si respectiv a acordului-cadru in anul 2020 se va determina in mod corespunzator, astfel incat sa nu se depaseasca perioada maxima de derulare a acordului-cadru de 24 de luni. ii. In masura in care, avand in vedere prevederile legislatiei privind finantele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin incheierea contractelor subsecvente pentru perioadele mentionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, in functie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinatie. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractanta va răpunde în mod clar si complet tuturor la solicitărilor de clarificări: in a 3-a zi inainte de termenul limita de stabilit in anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul. 22.09.22
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport si mentenanta hardware si software pentru Sistemul de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice 06.02.17
Actualizare documentatie Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport si mentenanta hardware si software pentru Sistemul de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice 06.02.17
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport si mentenanta hardware si software pentru Sistemul de interoperabilitate PKI si recunoastere a semnaturilor electronice  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Sistemul de asigurare a integritatii si autenticitatii aplicatiilor si fisierelor de date, la nivel de post de lucru implementat in ANCOM – sediul central.  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Sistemul de asigurare a integritatii si autenticitatii aplicatiilor si fisierelor de date, la nivel de post de lucru implementat in ANCOM – sediul central. 26.01.17
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video) 17.04.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu si supraveghere video)