Acord-cadru în baza cărora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și reparație
a stațiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) și a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu cerințele minime
obligatorii prevăzute în Secțiunea 2: Caietul de sarcini.Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o
perioadă mai mare de 24 de luni...
Acord-cadru în baza cărora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și reparație
a stațiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) și a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu cerințele minime
obligatorii prevăzute în Secțiunea 2: Caietul de sarcini.Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o
perioadă mai mare de 24 de luni și, prin urmare, nu sunt aplicabile dispozițiile art. 222 indice 2 din Legea nr. 98/2016,
cu completarile si modificarile ulterioare, referitoare la ajustarea prețurilor.În măsura în care, având în vedere prevederile
legislației privind finanțele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor
subsecvente conform celor menționate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente în funcție de fondurile care pot fi disponibilizate
pentru această destinație.Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel încât să se asigure pe întreaga perioadă de derulare
a acordului-cadru posibilitatea de a presta, la cererea autorității, servicii de mentenanță și reparație a stațiilor de monitorizare
(STM, STMG, SMG) și a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini, cu o
frecvență de aproximativ 8-12 contracte pe an, incluzând și eventualele contracte pentru reparații.Se va avea in vedere faptul
ca, în Propunerea financiară detaliată este prevăzută o suma fixă, în cuantum de 359.420,00 Lei, fără TVA. Aceasta suma fixă
aferentă serviciilor de reparație este utilizată pentru departajarea ofertelor. Din această sumă fixă vor fi acoperite costurile
aprobate de către achizitor conform prevederilor Caietului de sarcini în situațiile în care pentru realizarea operațiunilor
de reparație sunt necesare piese de schimb care nu sunt incluse în lista de piese de schimb pentru echipamentele/instalațiile
prevăzute în Tabelul nr. 1 din Caietul de sarcini sau piese de schimb pentru alte echipamente care nu sunt indicate expres
în Caietul de sarcini, sau cantități mai mari de piese de schimb uzuale față de cele prevăzute în Tabelul nr. 1 din Caietul
de sarcini.Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20. Autoritatea
contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 11-a zi înainte de termenul limită
de stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor.