Acord-cadru în baza cărora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi reparaţie a staţiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) şi a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.
Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare...
Acord-cadru în baza cărora se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi reparaţie a staţiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) şi a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.
Nu se vor încheia contracte subsecvente care să se deruleze pe o perioadă mai mare de 24 de luni şi, prin urmare, nu sunt aplicabile dispoziţiile art. 222 indice 2 din Legea nr. 98/2016, cu completarile si modificarile ulterioare, referitoare la ajustarea preţurilor.
În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente conform celor menţionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie.Contractele subsecvente vor fi atribuite astfel încât să se asigure pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru posibilitatea de a presta, la cererea autorităţii, servicii de mentenanţă şi reparaţie a staţiilor de monitorizare (STM, STMG, SMG) şi a centrelor regionale de control aferente, în conformitate cu prevederile din Caietul de sarcini, cu o frecvenţă de aproximativ 8-12 contracte pe an, incluzând şi eventualele contracte pentru reparaţii.
Se va avea in vedere faptul ca, în Propunerea financiară detaliată este prevăzută o suma fixă, în cuantum de 359.420,00 Lei, fără TVA. Aceasta suma fixă aferentă serviciilor de reparaţie este utilizată pentru departajarea ofertelor. Din această sumă fixă vor fi acoperite costurile aprobate de către achizitor conform prevederilor Caietului de sarcini în situaţiile în care pentru realizarea operaţiunilor de reparaţie sunt necesare piese de schimb care nu sunt incluse în lista de piese de schimb pentru echipamentele/instalaţiile prevăzute în Tabelul nr. 1 din Caietul de sarcini sau piese de schimb pentru alte echipamente care nu sunt indicate expres în Caietul de sarcini, sau cantităţi mai mari de piese de schimb uzuale faţă de cele prevăzute în Tabelul nr. 1 din Caietul de sarcini.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor: 20.
Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări: în a 11-a zi înainte de termenul limită de stabilit în anunţul de participare pentru depunerea ofertelor.