Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, (...
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu prevederile Secţiunii 2: Caietul de sarcini.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8.
Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor la solicitările de clarificări: în a 4-a zi înainte de termenul limită de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
Valoarea totală estimată, fără TVA: 140.420 Lei.
Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 4.170 Lei.
Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent (12 luni ): 50.040 Lei.
Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (12 luni): 10.000 Lei (este estimat maxim 1 upgrade pe an).
Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (26 luni): 20.000 Lei (sunt estimate 2 servicii de acest tip pentru perioada de 26 de luni).
Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (12 luni): 6.000 Lei (sunt estimate maxim 2 servicii de acest tip pe an).
Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (26 luni): 12.000 Lei (sunt estimate maxim 4 servicii de acest tip pentru perioada de 26 de luni).
Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmează să fie atribuite:
Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevăzut mai jos, astfel încât serviciile de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, să fie asigurate pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru, în conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini.
Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru:
- Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 26 de luni, pe bază de abonament lunar;
- Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 upgrade software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 upgrade-uri software CA Service Desk Manager;
- Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 4 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager.
Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate in cadrul unui singur contract subsecvent:
- Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 12 luni, pe bază de abonament lunar;
- Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate maximă – maxim 1 upgrade software CA Service Desk Manager;
- Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager.