Feedback
I.D.: 72870466

Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.

Data publicarii
08.09.22 Exista 306.560 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71356300-1
Termenul limita pentru depunere:
22.09.22
Pretul estimativ:
140.420,00 RON - 140.420,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1158855.pdf
  2. Informatii privind constituirea garantiilor de participare si de buna executie_.docx
  3. Sectiunea 2 - CS - mentenanta ITIL 2022.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, (...
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu prevederile Secţiunii 2: Caietul de sarcini. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor la solicitările de clarificări: în a 4-a zi înainte de termenul limită de stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Valoarea totală estimată, fără TVA: 140.420 Lei. Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 4.170 Lei. Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent (12 luni ): 50.040 Lei. Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (12 luni): 10.000 Lei (este estimat maxim 1 upgrade pe an). Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de upgrade software CA Service Desk Manager (26 luni): 20.000 Lei (sunt estimate 2 servicii de acest tip pentru perioada de 26 de luni). Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (12 luni): 6.000 Lei (sunt estimate maxim 2 servicii de acest tip pe an). Valoarea estimată, fără TVA, a serviciilor de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager (26 luni): 12.000 Lei (sunt estimate maxim 4 servicii de acest tip pentru perioada de 26 de luni). Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmează să fie atribuite: Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevăzut mai jos, astfel încât serviciile de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul, să fie asigurate pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru, în conformitate cu prevederile Sectiunii 2: Caietul de sarcini. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: - Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 26 de luni, pe bază de abonament lunar; - Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 upgrade software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 upgrade-uri software CA Service Desk Manager; - Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 4 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager. Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate in cadrul unui singur contract subsecvent: - Servicii sub formă de abonament lunar: cantitate minimă – minim 1 lună, pe bază de abonament lunar; cantitate maximă – maxim 12 luni, pe bază de abonament lunar; - Servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate maximă – maxim 1 upgrade software CA Service Desk Manager; - Servicii suplimentare de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere: cantitate minimă – minim 1 actualizare/corecţie software CA Service Desk Manager; cantitate maximă – maxim 2 actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă pentru Soluţia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing), precum şi servicii suplimentare de upgrade software CA Service Desk Manager şi/sau de implementare actualizări/corecţii software CA Service Desk Manager, la cerere, atunci când este cazul.  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport sistem de comunicaţii şi colaborare VoIP (cod CPV: 50334400-9)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect prestarea de servicii de garanţie şi suport (de tip HPE DataCenter Care) pentru infrastructura de virtualizare din locaţia Prejmer, precum şi echipamentul de stocare date HPE 3PAR 8440 din sediul central.  
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 01.07.20
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă, service şi suport tehnic pentru sistemul informatic BDC (baza de date centralizată care cuprinde aplicaţia software şi ansamblul echipamentelor hardware) utilizat în vederea furnizării serviciului de portabilitate a numerelor (cod CPV: 72320000-4). 22.04.20
Achiziţionarea serviciilor de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru Sistemul Naţional de Informaţii privind vizele (SNIV) şi a subsistemelor aferente acestuia (NVIS, VIS Mail, etc)  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.  
Contract de servicii având ca obiect prestarea de servicii aferente implementarii unei Solutii software pentru managementul proceselor IT (ITIL) (coduri CPV: 72265000-0, 48517000-5, 72590000-7) 17.08.15