Acordul-cadru este inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care
au ca obiect cel puţin două tipuri de achiziţie publică, constând în lucrări, servicii sau produse, pentru a căror
atribuire se aplică dispoziţiile prezentei legi se atribuie în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi aplicabile
pentru tipul de achiziţie care constitui...
Acordul-cadru este inteles ca un contract mixt, astfel potrivit art. 35 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 ‘’Contractele care
au ca obiect cel puţin două tipuri de achiziţie publică, constând în lucrări, servicii sau produse, pentru a căror
atribuire se aplică dispoziţiile prezentei legi se atribuie în conformitate cu dispoziţiile prezentei legi aplicabile
pentru tipul de achiziţie care constituie obiectul principal al contractului în cauză.’’ In cazul de fata tipul de achizitie
care constituie obiectul principal este de servicii.Acordul-cadru are ca principal obiect amenajarea si intretinerea domeniului
public de natura sa contribuie la cresterea calitatii vietii pentru locuitorii sectorului.Sectorul 4 se află într-un proces
accelerat de dezvoltare urbanistică, economică şi socială, proces ce modifică echilibrul actual dintre mediul natural şi nevoia
umană. În acelaşi timp, creşterea populaţiei şi limitarea teritorială, necesită măsuri de protecţie, in vederea mentinerii
unui standard ridicat de viata. Astfel, la nivelul unitatii administrativ teritoriale a luat nastere necesitatea intretinerii
si amenajarii domeniului public in vederea creşterii factorului depoluant şi îmbunătăţirii imaginii sectorului, parte a unei
capitale europene, respectiv întreținerea spațiilor verzi, a parcurilor, a locațiilor amenajate și reamenajate, a locurilor
de joacă, a dotărilor din aceste locații, întreţinerea mobilierului urban / stradal și a tot ceea ce contribuie la crearea
unui mediu ambient.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 95.841.863,21 leiNumarul de zile pana la care se
pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18 zile. Clarificarile solicitate dupa acest termen
nu vor mai fi luate in considerare.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare
/informatii suplimentare, in cea de-a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.