Feedback
I.D.: 30162767

Acord cadru achizitie ” Materiale de constructii si rulmenti cu role "

Data publicarii
13.08.18 Exista 133.718 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
44100000-1
Pretul estimativ:
9.516,00 RON - 25.710,00 RON
3.100,40 RON - 30.088,00 RON
1.256,00 RON - 7.870,00 RON
9.992,00 RON - 77.647,00 RON
1.216,00 RON - 42.530,00 RON
2.484,00 RON - 31.320,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
4. Materiale pentru prindere si infiletare sudare : suruburi, cuie, dibluri, electrozi), cantitatea minima si maxima acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat valoarea celui mai mare contract subsecvent=20820.30. 1. Materiale pentru pereti, tavane si podele si accesorii : Adezivi, ciment, multibat, gresie, faianta, cantitatile minime si maxime acord cadru se regasesc in caietul ...
4. Materiale pentru prindere si infiletare sudare : suruburi, cuie, dibluri, electrozi), cantitatea minima si maxima acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat valoarea celui mai mare contract subsecvent=20820.30. 1. Materiale pentru pereti, tavane si podele si accesorii : Adezivi, ciment, multibat, gresie, faianta, cantitatile minime si maxime acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat. valoarea celui mai mare contract subsecvent=10843.00. 2. Materiale lemnoase pentru constructii si accesorii: Scandura, pal, parchet, cantitate minima si maxima acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat valoarea celui mai mare contract subsecvent=11743.00. 6. Rulmenti, cantitatile minime si maxime acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat. valoarea celui mai mare contract subsecvent=2202. 3. Materiale pentru vopsit si accesorii: Vopsea lavabila, alchidica, cantitate minima si maxima acord cadru se regasesc in caietul de sarcini valoarea celui mai mare contract subsecvent=8075. 5. Alte materiale pentru constructii, cantitatea minima si maxima acord cadru se regasesc in caietul de sarcini atasat valoarea celui mai mare contract subsecvent=9469.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord cadru achizitie piese schimb pentru reparare şi intretinerea aparatelor si echipamentelor din cadrul Statiei de sterilizare a Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Craiova  
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Achizitia de gaze naturale pentru toate punctele de consum apartinând Universitatii din Craiova - acord cadru pe 4 ani  
SERVICII DE REPARARE SI ÎNTREŢINERE PENTRU AUTOVEHICUL IVECO - DS Dolj  
Lucrări de reparaţii curente, generale şi de renovare(care se pot executa fără autorizaţie de construite) la imobile deţinute şi administrate de autoritatea executiva şi la unităţile de învăţământ  
Servicii de intretinere si reparare a sistemelor de securitate (antiefractie, antiincendiu, control acces si supraveghere video) aflate in folosinta D.G.R.F.P. Craiova si unitatilor subordonate.  
Achiziţie coşuri de gunoi stradal: - Lotul 1 Coşuri de gunoi din fibra de sticlă, - Lotul 2 Coşuri de gunoi cu picior şi scrumieră, - Lotul 3 Coşuri de gunoi stradal pentru colectare selectivă  
Achiziţie echipamente locuri de joacă: Lotul 1 Echipamente locuri de joacă, Lotul 2 Echipamente fitness  
Achiziţie gard împrejmuire zone verzi: - Lotul 1 Gard bordurat pentru împrejmuire zone verzi; - Lotul 2 Gard ornamental pentru împrejmuire zone verzi