Feedback
I.D.: 34179695

Acord-cadru - Achizitie PÂINE

Data publicarii
01.03.19 Exista 208.446 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
15811100-7
Termenul limita pentru depunere:
18.03.19
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1038739.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acordul-cadru se va încheia pentru o perioadă de 12 luni, cu doi operatori economici, clasati pe primele 2 locuri dupa evaluarea ofertelor, contractele subsecvente vor fi atribuite pentru a furniza ,,Pâine” cod CPV 15811100-7, conform specificatiilor din caietul de sarcini, prin intermediul a trei contracte subsecvente. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare este de 6 zile ina...
Acordul-cadru se va încheia pentru o perioadă de 12 luni, cu doi operatori economici, clasati pe primele 2 locuri dupa evaluarea ofertelor, contractele subsecvente vor fi atribuite pentru a furniza ,,Pâine” cod CPV 15811100-7, conform specificatiilor din caietul de sarcini, prin intermediul a trei contracte subsecvente. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare este de 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informaţii suplimentare în a 4-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, conform art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 modificată prin Ordonanţa de Urgenţă 107/2017 şi Ordonanţa de Urgenţă 45/2018, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date. La alegerea acordului-cadru pentru furnizarea produselor, cod CPV 15811100-7 ,,Pâine”, s-a tinut seama de faptul ca autoritatea contractantă nu poate stabili cu exactitate cantitatea necesară încheierii unui contract, raportată la nevoile proprii aferente perioadei acordului-cadru. Cantităţile minime şi maxime ale acordului cadru, precum şi cantităţile minime şi maxime ale contractelor subsecvente ce se preconizează că se vor achizitiona, sunt precizate în anexele caietului de sarcini. Aceste cantitati sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Valoarea minimă acord-cadru: 201.398,92 lei fără TVA. Valoarea maximă acord-cadru: 604.206,10 lei fără TVA. Valoarea celui mai mare contract subsecvent la acordul-cadru este de 201.408,26 lei fără TVA. Freccvenţa încheierii contractelor subsecvente la acordul-cadru: la interval de 4 luni in functie de necesitatea autoritatii contractante. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie. În cazul în care va fi necesar, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a majora bugetul acordului-cadru în functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu