Feedback
I.D.: 48227752

Acord cadru achizitie -MASTI CHIRURGICALE (dispozitiv medical- Certificat de Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din Romania.)

Data publicarii
17.07.20 Exista 132.613 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
18143000-3
Termenul limita pentru depunere:
05.08.20
Pretul estimativ:
100,00 RON - 318.240,00 RON
Documente participare:
  1. Clauze contractuale masti de protectie.pdf
  2. caiet de sarcini masti chirurgicale.pdf
  3. 4 Modele de formulare.pdf
Locul realizarii:
Maramureş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Măştile de protecţie respiratorie individuale, chirurgicale, de unică folosinţă - dispozitiv medical fabricat din material neţesut (polipropilenă) în 3 straturi (straturi externe din neţesut şi strat interior filtrant), cu 3 pliuri pentru protectie impotriva bacteriilor, prafului, alergeni, particule de lichide, sistem de prindere pe baza de elastic, clema pentru fixare in dreptul nasului - ambalate in cutii de carton. ...
Măştile de protecţie respiratorie individuale, chirurgicale, de unică folosinţă - dispozitiv medical fabricat din material neţesut (polipropilenă) în 3 straturi (straturi externe din neţesut şi strat interior filtrant), cu 3 pliuri pentru protectie impotriva bacteriilor, prafului, alergeni, particule de lichide, sistem de prindere pe baza de elastic, clema pentru fixare in dreptul nasului - ambalate in cutii de carton. In vederea stabilirii conformitatii produsului care face obiectul contractului de furnizare, alaturi de propunerea tehnica ofertantul are obligatia sa prezinte urmatoarele documente: a) Fisa tehnica a produsului din care sa reiasa ca produsul respecta cerintele minimale ale autoritatii contractante. b) Certificat de calitate si/sau conformitate; c) Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale eliberat de Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului si a Dispozitivelor Medicale din Romania. De asemenea, furnizorul se obliga ca produsul ofertat sa nu fie neconform in cadrul UE si sa nu prezinte risc asupra sanatatii. Valoarea estimata totală a acordului cadru, fara TVA: Intervalul intre : 100 RON si 318.240 RON ; Moneda: RON Caracteristici tehnice si constructive ale produselor sunt prezentate in Caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Cantitatile maxime si minime aferente contractelor subsecvente al acordului cadru sunt conform anexei din caietul de sarcini. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Cantitatile prevazute in caietul de sarcini, sunt orientative si nu se constituie in obligatie contractuala. Autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a nu comanda întreaga cantitate menţionată în caietul de sarcini, cantitatea putând varia în funcţie de: - donatiile în produse de acest gen primite de achizitor; - fluctuaţia numărului personalului şi al beneficiarilor; - existenţa resurselor financiare alocate cu această destinaţie; - alte situaţii neprevăzute. Valoare estimata totala a acordului cadru = intre 100 lei si 318240 lei Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent: Val est = 100 lei Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: Val est = 53.040 lei; Moneda: RON Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 din instructiunile pentru ofertanti, respectiv 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea "Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire" din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu