Acord cadru de furnizare articole textile de uz casnic
LOT 1 - Articole textile de uz casnic (Paturi, pleduri, lenjerii, huse saltele, fete de perne, plapumi puf, lenjerie de baie si de bucatarie, prosoape) Centre Copii, Centre Adulţi cu dizabilitati;
LOT 2 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, Centre Copii, Centre Adulţi cu dizabilitati;
LOT 3 - Diverse articole textile (tul, dant...
Acord cadru de furnizare articole textile de uz casnic
LOT 1 - Articole textile de uz casnic (Paturi, pleduri, lenjerii, huse saltele, fete de perne, plapumi puf, lenjerie de baie si de bucatarie, prosoape) Centre Copii, Centre Adulţi cu dizabilitati;
LOT 2 - Covoare, preşuri, carpete, feţe de masă, perdele, draperii, jaluzele, storuri, Centre Copii, Centre Adulţi cu dizabilitati;
LOT 3 - Diverse articole textile (tul, dantela, panglici, pasmanterie si broderie), diverse ţesături, doc, pânză, şnururi, curele, plusate; tapiterii, stofă, fire textile (ate, fire, etc.), diverse frânghii, funii, sfori şi plase Centre Copii, Centre Adulţi cu dizabilitati.
Acestea se vor livra cu caracteristicile şi în condiţiile solicitate în Caietul de sarcini. Obiectul procedurii simplificate il constituie incheierea unui acord-cadru pentru o perioada de 12 luni. Se vor incheia contracte subsecvente, in functie de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Acordul-cadru se va incheia cu maxim 2 (doi) operatori economici clasati in ordinea pretului ofertat, in cazul in care exista doi operatori economici declarati admisi (indeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). In cazul in care nu sunt minim doi operatori economici, acordul-cadru se va incheia cu operatorul economic calificat. Criteriul de atribuire al acordului-cadru de furnizare este "PRETUL CEL MAI SCAZUT". Autoritatea contractanta va semna acordul-cadru doar cu operatorii economici situati pe locurile I si II. Plata se va face prin OP in termen de 30 zile calendaristice de la data inregistrarii facturi de catre beneficiar la sediul Autoritatii Contractante si prin exceptie, in termen de maxim 60 de zile calendaristice de la data inregistrarii acesteia in conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Legea 72/2013 actualizata, in situaţia in care ordonatorul principal de credite nu a aprobat bugetul de cheltuieli destinat autorităţii contractante. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet la toate solicitările de clarificări/informatiilor suplimentare. Raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu cel putin 4 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile.
Cantitatea solicitată pe parcursul derulării acordului-cadru: conform caietului de sarcini.
Cantitatile estimate ale acordului-cadru asigura necesarul pentru o perioada de 12 luni.
Valoarea Totală Estimată Fără Tva Acord-Cadru minim 131.365,00 lei şi maxim 851.360,00 lei :
Lot 1: minim 49.745,00 lei şi maxim 397.558,00 lei;
Lot 2: minim71.616,00 lei şi maxim 402.311,00 lei.
Lot 3 : minim 10.004,00 lei şi maxim 51.491,00 lei
Valoarea maximă estimata a celui mai mare contract subsecvent:
Lot 1: 205.207,00 lei;
Lot 2: 203.337,00 lei.
Lot 3: 25.852,00 lei;
Valoarea totală estimată fără TVA a celui mai mare contract subsecvent: 434.396,00 lei