Feedback
I.D.: 45782549

ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU

Data publicarii
23.04.20 Exista 58.866 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39263000-3
Termenul limita pentru depunere:
04.05.20
Pretul estimativ:
82.295,00 RON - 164.590,00 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1082390.pdf
  2. 07 FORMULAR DE OFERTA.doc
  3. CAIET DE SARCINI .doc
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU conform caiet de sarcini Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 5 zile Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire in termenul stabilit prin anuntul de participare simplificat.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, ...
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU conform caiet de sarcini Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 5 zile Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire in termenul stabilit prin anuntul de participare simplificat.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, pana la termenul stabilit in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU 11.01.19
ACORD CADRU Servicii de pază a obiectivelor din administrarea Spitalului Judetean de Urgenta Alexandria 10.01.19
ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE 09.01.19
ACHIZITIEI SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE CHIRURGICALE SI RADIOLOGICE 14.01.19
ACHIZITIE INSTRUMENTAR SI CONSUMABILE PRELUCRARE SI STOCARE PROBE ANATOMIE PATOLOGICA 12.12.22
Acord cadru pe o perioada de 36 de luni - Servicii de copiere, imprimare, fax, scanare, finisare, sortare, capsare, pliere documente si service aparate de multiplicare pentru D.R.D.P. Bucuresti, SDN 1-6, Sectia Autostrazi, Sectia Productie si A.C.I. Giurgiu 06.03.24
Acord Cadru pe o perioda de 24 luni avand ca obiect "Reparat si inlocuit rosturi de dilatatie la poduri, pasaje, viaducte pe raza DRDP Bucuresti, lot 1-7" 07.03.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 06.06.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 06.06.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 19.08.24