Feedback
I.D.: 32945731

ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU

Data publicarii
28.12.18 Exista 11.166 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
39263000-3
Termenul limita pentru depunere:
11.01.19
 
 
Documente participare:
  1. 7-SCN1034378.zip
Locul realizarii:
Teleorman
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU defalact pe 2 loturi conform caiet de sarcini Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 5 zile Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire in termenul stabilit prin anuntul de participare simplificat.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet s...
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU defalact pe 2 loturi conform caiet de sarcini Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 5 zile Operatorii economici au dreptul de a solicita clarificari privind documentatia de atribuire in termenul stabilit prin anuntul de participare simplificat.Autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde, in mod clar, complet si fara ambiguitati, pana la termenul stabilit in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
ACORD CADRU ACHIZITIE ARTICOLE DE BIROU 04.05.20
ACORD CADRU DE FURNIZARE MATERIALE DE CURATENIE 09.01.19
ACORD CADRU Servicii de pază a obiectivelor din administrarea Spitalului Judetean de Urgenta Alexandria 10.01.19
ACHIZITIEI SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE PERIODICA A ECHIPAMENTELOR SI APARATELOR MEDICALE CHIRURGICALE SI RADIOLOGICE 14.01.19
ACHIZITIE INSTRUMENTAR SI CONSUMABILE PRELUCRARE SI STOCARE PROBE ANATOMIE PATOLOGICA 12.12.22
Acord cadru pe o perioada de 36 de luni - Servicii de copiere, imprimare, fax, scanare, finisare, sortare, capsare, pliere documente si service aparate de multiplicare pentru D.R.D.P. Bucuresti, SDN 1-6, Sectia Autostrazi, Sectia Productie si A.C.I. Giurgiu 06.03.24
Acord Cadru pe o perioda de 24 luni avand ca obiect "Reparat si inlocuit rosturi de dilatatie la poduri, pasaje, viaducte pe raza DRDP Bucuresti, lot 1-7" 07.03.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 06.06.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 06.06.24
Acord cadru pentru o perioda de 48 luni avand ca obiect - Intreţinere curentă pe timp de iarna a drumurilor nationale / autostrazilor din administrarea D.R.D.P BUCURESTI: LOT 1 - 11 19.08.24