Feedback
I.D.: 36021929

Acord-cadru achiziție „Cartușe toner, piese și accesorii pentru imprimante, servicii de reparare și întreținere a perifericelor informatice"

Data publicarii
20.05.19 Exista 131.125 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50323200 30125000 30125100
Termenul limita pentru depunere:
24.06.19 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prezentul caiet de sarcini s-a întocmit pentru achizitie „Cartuse toner, piese si accesorii pentru imprimante, servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice"., Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017., Numarul de zile pana la ...
Prezentul caiet de sarcini s-a întocmit pentru achizitie „Cartuse toner, piese si accesorii pentru imprimante, servicii de reparare si intretinere a perifericelor informatice"., Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, conform OUG nr. 107/2017., Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 20., Cantitate minima acord-cadru: 2, maxim 808., Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 83 470,00., Cantitate minima acord-cadru: 2, maxim 2 834., Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 384 335,00., Cantitate minima acord-cadru: 2, maxim 4 442., Valoarea celui mai mare contract subsecvent: 116 376,00.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru achiziție „Cartușe toner, piese și accesorii pentru imprimante, servicii de reparare și întreținere a perifericelor informatice"  
Acord-cadru achiziție de medicamente PN Supleere a funcției renale la bolnavii cu insuficiență renală cronică 22.08.19
Furnizarea şi distribuţia fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din gradiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 2 ani şcolari 2018 - 2019 şi 2019 - 2020 - judeţul Dolj  
Furnizarea şi distribuţia fructelor, legumelor, laptelui şi produselor lactate şi produselor de panificaţie elevilor din învăţământul primar şi gimnazial de stat şi privat, precum şi preşcolarilor din gradiniţele de stat şi private cu program normal de 4 ore, pentru 2 ani şcolari 2018 - 2019 şi 2019 - 2020 - judeţul Dolj 21.11.18
Servicii de colectare, transport și eliminare deșeuri 04.04.19
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:- Lot 1 - „Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate” - Lot 2 – „Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili, transport plicuri şi expedierea acestora la destinatari, scanare ulterioară a confirmărilor şi trimiterilor returnate, transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale”, 20.06.24
Servicii poştale de distribuire a corespondenţei:Lot1-Servicii poştale de distribuire a corespondenţei în ţară şi străinătate;Lot 2–Servicii de printare, împlicuire documente pentru contribuabili,transport plicuri la operatorul poștal care asigură expedierea acestora la destinatari,scanare a confirmărilor şi trimiterilor returnate,transport final al acestora la sediul DIT şi operaţiuni finale.  
Furnizare motorină Euro 5 (EN 590)  
Furnizare motorină Euro 5 (EN 590)  
Furnizare motorină Euro 5 (EN 590) 01.10.18