Feedback
I.D.: 70253269

Acord-cadru 36 luni servicii de tip monitorizare GPS pentru autovehiculele din parcul auto al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C.

Data publicarii
17.06.22 Exista 426.146 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
64212500-0
Pretul estimativ:
58.500,00 EUR - 58.500,00 EUR
38.340,00 EUR - 38.340,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectivele urmărite a fi realizate prin prezenta documentaţie sunt îmbunătăţirea managementului parcului auto al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., monitorizarea autovehiculelor în timp real, reducerea consumului de carburant.Valoarea maximă estimată a acordului-cadru, pentru o perioadă de 36 luni, este în sumă de 58.500,00 euro fără TVA, fiind calculată pentru o cantitate maximă de 250 autovehicule monitori...
Obiectivele urmărite a fi realizate prin prezenta documentaţie sunt îmbunătăţirea managementului parcului auto al Inspectoratului de Stat în Construcţii - I.S.C., monitorizarea autovehiculelor în timp real, reducerea consumului de carburant.Valoarea maximă estimată a acordului-cadru, pentru o perioadă de 36 luni, este în sumă de 58.500,00 euro fără TVA, fiind calculată pentru o cantitate maximă de 250 autovehicule monitorizate şi un tarif unitar lunar de 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat.250 autovehicule monitorizate x 36 luni x 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat = 58.500,00 euro fără TVA, conform anexei caietului de sarcini.Valoarea minimă estimată a acordului-cadru, pentru o perioadă de 36 luni, este în sumă de 46.800,00 euro fără TVA, fiind calculată pentru o cantitate minimă de 200 autovehicule monitorizate şi un tarif unitar lunar de 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat.200 autovehicule monitorizate x 36 luni x 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat = 46.800,00 euro fără TVA , conform anexei caietului de sarcini.Valoarea estimată a celui mai mare contract subsecvent, pentru o perioadă de 12 luni, este în sumă de 19.500,00 euro fără TVA, fiind calculată pentru o cantitate maximă de 250 autovehicule monitorizate şi un tarif unitar lunar de 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat.250 autovehicule monitorizate x 12 luni x 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat = 19.500,00 euro fără TVAValoarea estimată a celui mai mic contract subsecvent, pentru o perioadă de 5 luni, este în sumă de 6.500,00 euro fără TVA, fiind calculată pentru o cantitate minimă de 200 autovehicule monitorizate şi un tarif unitar lunar de 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat.200 autovehicule monitorizate x 5 luni x 6,50 euro fără TVA/autovehicul monitorizat = 6.500,00 euro fără TVACantitatile minime si maxime (implicit, valorile) pe care autoritatea contractanta le stabileste initial în documentatia de atribuire si, ulterior, în acordul cadru, reprezinta estimari ale unor cantitati care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord cadru, si nu cantitatile/valorile exacte care vor fi achizitionate, acestea din urma putând fi mai mici, egale, sau mai mari fata de cele estimate, în functie de necesitatile efective ale autoritatii contractante. Autoritatea contractantă nu este obligata să achizitioneze integral cantitatile acordului-cadru.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Inchiriere auto fara sofer pe termen de minim 1 luna  
Contract/Comanda cadru, având ca obiect achiziţia de servicii de spălat autovehicule din dotarea ANCOM DR Cluj 17.02.23
Contract sau comanda cadru pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri.Solicitarea de oferte, caietul de sarcini, pot fi vizualizate şi pg de internet a ANCOM la www.ancom.org.ro, sectiunea Anunturi achizit 24.08.18
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi.  
Acord-cadru privind prestarea de servicii de mentenanta si suport pentru sistemul portal si fluxuri de documente si modulele specializate – Componenta SIMASAP  
Contract sau comanda cadru sau comandă cadru, pe bază de solicitare având ca obiect achiziţia de servicii de schimbare anvelope (montare-demontare, echilibrare) şi vulcanizare pneuri. Procedura este împărţită în 3 (trei) loturi. 20.08.18
Acord-cadru privind prestarea serviciilor de mentenanţă şi suport pentru infrastructura IT (soluţiile informatice implementate şi hardware)  
Acord-cadru de furnizare piese auto, anvelope şi materiale tehnice pentru autovehiculele  
Servicii de asigurare obligatorie de răspundere civilă auto RCA şi asigurare facultativă FULL CASCO fără franşiză a autoturismelor din dotarea parcului auto al DIRECŢIEI GENERALE PROIECTE EUROPENE TRANSPORT (DGPET) din cadrul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii  
Acord-cadru de furnizare reactivi pe 24 luni