Feedback
I.D.: 52854577

Acord cadru 3 ani furnizare - Statii de lucru thin client

Data publicarii
22.12.20 Exista 154.362 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30214000-2
Pretul estimativ:
11.673.711,50 RON - 11.673.711,50 RON
21.773.083,71 RON - 21.773.083,71 RON
3.759.742,72 RON - 3.759.742,72 RON
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
3. Lot 3 Statii de lucru Thin client tip 3, Se va incheia un acord cadru pentru furnizare Lot 3 Statie de lucru thin client tip 3. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare ofertantii pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii pocedura/Intrebari. Informatii referitoare la ...
3. Lot 3 Statii de lucru Thin client tip 3, Se va incheia un acord cadru pentru furnizare Lot 3 Statie de lucru thin client tip 3. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare ofertantii pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii pocedura/Intrebari. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari la Documentatia de atribuire si transmiterea raspunsurilor la respectivele solicitari de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare operatorii economici pot adresa solicitari de clarificari doar prin intermediul SICAP (www.e-licitatie.ro) cu 17 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea candidaturii si respectiv a ofertei. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016 cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor în SEAP în secţiunea corespunzătoare a procedurii de achiziţie. Cantitate estimata acord cadru min: 505 cpl/max 1.264 cpl Cantitate estimata pentru cel mai mare contract subscvent min: 1 cpl/max 421 cpl Garantie: minim 24 luni. 1. Lot 1 Statii de lucru Thin client tip 1 - Tempest nivel A, Se va incheia un acord cadru pentru furnizare Lot 1 Statie de lucru thin client tip 1. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare ofertantii pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii pocedura/Intrebari. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari la Documentatia de atribuire si transmiterea raspunsurilor la respectivele solicitari de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare operatorii economici pot adresa solicitari de clarificari doar prin intermediul SICAP (www.e-licitatie.ro) cu 17 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea candidaturii si respectiv a ofertei. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016 cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor în SEAP în secţiunea corespunzătoare a procedurii de achiziţie. Cantitate estimata acord cadru min: 173 cpl/max 676 cpl Cantitate estimata pentru cel mai mare contract subscvent min: 1 cpl/max 225 cpl Garantie: minim 24 luni.. 2. Lot 2 Statii de lucru Thin client tip 2 - Tempest nivel B, Se va incheia un acord cadru pentru furnizare Lot 2 Statie de lucru thin client tip 2. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari si transmiterea raspunsurilor la solicitarile de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare ofertantii pot adresa solicitari de clarificari la sectiunea Detalii pocedura/Intrebari. Informatii referitoare la primirea solicitarilor de clarificari la Documentatia de atribuire si transmiterea raspunsurilor la respectivele solicitari de clarificari: Dupa publicarea anuntului de participare operatorii economici pot adresa solicitari de clarificari doar prin intermediul SICAP (www.e-licitatie.ro) cu 17 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea candidaturii si respectiv a ofertei. Raspunsurile la solicitarile de clarificari se realizeaza in conformitate cu art 160-161 din Legea 98/2016 cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor în SEAP în secţiunea corespunzătoare a procedurii de achiziţie. Cantitate estimata acord cadru min: 330 cpl/max 1.513 cpl Cantitate estimata pentru cel mai mare contract subscvent min: 1 cpl/max 504 cpl Garantie: minim 24 luni.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu