Feedback
I.D.: 56036094

ACORD-CADRU 24 luni - Servicii de asigurare a hranei in sistem de catering, respectiv prepararea, livrarea si servirea hranei

Data publicarii
15.04.21 Exista 236.913 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55520000-1
Termenul limita pentru depunere:
19.05.21
Pretul estimativ:
14.507.368,28 RON - 17.426.705,76 RON
Documente participare:
  1. Sectiunea 3 Caiet de sarcini_2021-semnat.doc
  2. FisaDate_DF1110368.pdf
  3. Sectiunea 2 - Instructiuni pentru ofertanti-semnat.docx
Locul realizarii:
Constanţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Valoarea acordului cadru este cuprins intre minim 14.507.368,28 Lei si maxim 17.426.706,76 Lei. Numar de portii (inclusiv hemodializa) : minim 639240 portii - maxim 930720 portii Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru : intre minim 4.677.346,18 Lei si maxim 5.808.901,92 Lei pentru un numar de portii intre minim : 213080 si maxim 310240. Frecventa s...
Valoarea acordului cadru este cuprins intre minim 14.507.368,28 Lei si maxim 17.426.706,76 Lei. Numar de portii (inclusiv hemodializa) : minim 639240 portii - maxim 930720 portii Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce se anticipeaza a fi atribuit pe durata acordului-cadru : intre minim 4.677.346,18 Lei si maxim 5.808.901,92 Lei pentru un numar de portii intre minim : 213080 si maxim 310240. Frecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite : Contractele subsecvente acordului cadru se vor incheia pe o perioada de 4 luni la inceputul fiecarui an pana la aprobarea Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta si maxim pe o perioada de 8 luni ulterior aprobarii Bugetului de venituri si cheltuieli al SCJU Constanta. Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari la documentatia de atribuire: cu 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor . In conformitate cu prevederile art.161 din legea 98/2016, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informtiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor in anuntul de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu