Feedback
I.D.: 89957324

Acord cadru 2 ani- Servicii de intretinere, constatare/diagnosticare, reglari si reparatii, inclusiv furnizare de piese de schimb si materiale de exploatare pentru autoturismele Dacia Duster, aflate in garantie

Data publicarii
28.11.23 Exista 217.395 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
50100000-6 34300000-0 50116000-1
Termenul limita pentru depunere:
09.01.24
Pretul estimativ:
499.999,28 RON - 499.999,28 RON
Documente participare:
  1. FisaDate_DF1197200.pdf
  2. Caiet de sarcini.pdf
  3. Formulare - DUSTER garantie.doc
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru pentru o perioada de 24 de luni - ,,Acord cadru 2 ani- Servicii de intretinere, constatare/diagnosticare, reglari si reparatii, inclusiv furnizare de piese de schimb si materiale de exploatare pentru autoturismele Dacia Duster, aflate in garantie" A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are...
Acord cadru pentru o perioada de 24 de luni - ,,Acord cadru 2 ani- Servicii de intretinere, constatare/diagnosticare, reglari si reparatii, inclusiv furnizare de piese de schimb si materiale de exploatare pentru autoturismele Dacia Duster, aflate in garantie" A. Conform art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari/informatii suplimentare in legatura cu Documentatia de Atribuire este: - primul termen este cu 26 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; - al doilea termen este cu 18 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B. Conform art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, Autoritatea Contractanta stabileste doua termene limita in care va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare: - primul termen-limita este cu 20 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor; - al doilea termen-limita este cu 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In functie de complexitatea solicitarilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care raspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a publica raspunsurile la clarificarile respective la al doilea termen stabilit in Documentatia de Atribuire. Termenele de raspuns la clarificari au fost stabilite astfel incat operatorii economici sa aiba o perioada adecvata pentru analizarea Documentatiei de Atribuire si, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma raspunsurilor oferite de Autoritatea Contractanta. C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A, va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns si drept urmare se va considera TARDIVA. D. Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (www.e-licitatie.ro).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti 26.02.24
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti 04.03.24
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti 07.03.24
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti 26.02.24
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti 04.03.24
Acord-Cadru - Intocmire expertize tehnice pentru podurile din administrarea D.R.D.P Bucuresti  
Acord cadru pe o perioada de 36 de luni - Servicii de copiere, imprimare, fax, scanare, finisare, sortare, capsare, pliere documente si service aparate de multiplicare pentru D.R.D.P. Bucuresti, SDN 1-6, Sectia Autostrazi, Sectia Productie si A.C.I. Giurgiu 06.03.24
Acord cadru 2 ani- Servicii de intretinere, constatare/diagnosticare, reglari si reparatii, inclusiv furnizare de piese de schimb si materiale de exploatare pentru autoturismele din cadrul D.R.D.P. Bucuresti Lot 1-9: Lot 1-Volkswagen, Lot 2-Skoda, Lot 3-Renault, Lot 4-Peugeot, Lot 5:Dacia, Lot 6-Audi, Lot7-Opel, Lot8-Fiat, Lot9-Hyundai 15.04.24
Acord Cadru pe o perioda de 24 luni avand ca obiect "Reparat si inlocuit rosturi de dilatatie la poduri, pasaje, viaducte pe raza DRDP Bucuresti, lot 1-7" 07.03.24
Acord Cadru pe o perioda de 24 luni avand ca obiect "Reparat si inlocuit rosturi de dilatatie la poduri, pasaje, viaducte pe raza DRDP Bucuresti, lot 1-7" 07.03.24