Feedback
I.D.: 104376503

Acord cadru-2 ani- Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP Cluj

Data publicarii
16.10.24
Coduri CPV
30200000 30125110 30125120 30192113
Termenul limita pentru depunere:
18.11.24 15:00
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Acord cadru-2 ani- Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP ClujCantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru se regasesc ca Anexa la documentatia de atribuire/Caiet de Sarcini.Valoarea maxima estimata este de 1.199.840,29 lei.Frecventa contractelor subsecvente – minim 2 contracte/anValoarea celui mai mare Contract ...
Acord cadru-2 ani- Achizitie echipamente si accesorii pentru computer, consumabile pentru imprimantele si multifunctionalele din dotarea DRDP ClujCantitatile minime si maxime aferente acordului-cadru se regasesc ca Anexa la documentatia de atribuire/Caiet de Sarcini.Valoarea maxima estimata este de 1.199.840,29 lei.Frecventa contractelor subsecvente – minim 2 contracte/anValoarea celui mai mare Contract Subsecvent 299.960,29 lei fara TVALimitele modificarilor la acordul-cadru vor fi in conformitate cu Legea 98/2016, si va respecta situatiile prevazute la art. 221 din Lege nr.98/2016. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a modifica contractul potrivit art. 221 din Legea 98/2016, cu conditia ca aceste modificari sa nu se incadreze in prevederile art. 221 alin.(7) din Legea nr.98/2016, adica nu reprezinta o modificare substantiala.Clauze de revizuire cf. art. 221 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 98/2016, care anticipează eventualele modificări ce pot interveni înderularea contractului sunt urmatoarele:1. Partile Acordului-cadru;2. Preţul unitar al produselor;3. Durata4. Subcontractanti.Terti3. Modalitati de plata4. Modificare/introducere produse noi si modificare cantitati5. Modalitati de plata si recuperare a creanţelor6. Suplimentare/diminuare cantitati prin modificarea Anexei la Acordul cadruTermene pentru depunerea/răspunsul la solicitările de clarificări/informații suplimentare: A.In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.B. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si competarile ulterioare, termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare este in a 11 a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor.*Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu