Servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele părţi.Valoarea estimata ...
Servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor (cod CPV: 50323000-5) în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Secţiunea 2: Caietul de sarcini.Posibilitatea de reluare a competitiei: NU.Acord-cadru cu un singur operator economic.Durata acordului-cadru: 48 luni de la data semnarii de catre ambele părţi.Valoarea estimata fara TVA: 1.728.000,00 Lei, fara TVA.Frecventa si valoarea contractelor subsecvente care urmeaza sa fie atribuite:Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mic contract subsecvent: 36.000,00 Lei.Valoarea estimată, fără TVA, a celui mai mare contract subsecvent: 432.000,00 Lei.Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevazut mai jos astfel încât să se asigure pe întreaga perioada de derulare a acordului-cadru servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor în conformitate cu cerinţele minime obligatorii solicitate în Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor pentru minim 300 echipamente şi maxim 850 echipamente.Estimare cantităţi care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmeaza a fi atribuite pe durata acordului-cadru, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini:- cantitate minima estimata pentru un contract subsecvent: minim 1 luna pentru minim 300 echipamente si maxim 850 echipamente;- cantitate maxima estimata pentru un contract subsecvent: maxim 12 luni pentru minim 300 echipamente si maxim 850 echipamente.Contractele subsecvente se estimeaza a se incheia pentru urmatoarele perioade:a)01.05.2021* – 31.12.2021;b)01.01.2022 – 31.12.2022;c)01.01.2023 – 31.12.2023;d)01.01.2024 – 31.12.2024;e)01.01.2025 – 30.04.2025.*Primul contract subsecvent pentru servicii de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoarelor, scannerelor şi faxurilor se va încheia astfel încât sa intre in vigoare începând cu data de 01.05.2021 (daca este posibil), în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. Dacă urmare a derulării procedurii de atribuire nu este posibilă încheierea primului contract subsecvent astfel încât serviciile să fie prestate începând cu data de 01.05.2021, acesta se va încheia la o dată ulterioară stabilită în funcţie de data semnării acordului-cadru de către ambele părţi. Contractele subsecvente se vor încheia în perioada de valabilitate a acordului-cadru.Contractele subsecvente vor fi atribuite conform calendarului estimativ de atribuire prevăzut mai sus astfel încât să se asigure pe întreaga perioadă de derulare a acordului-cadru posibilitatea de asigurare a serviciilor de întreţinere, reparaţii şi asigurare cu consumabile a echipamentelor de printare, copiatoare, scanere şi faxuri, în conformitate cu prevederile din Secţiunea 2: Caietul de sarcini.În măsura în care, având în vedere prevederile legislatiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor incheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici (o lună), în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru această destinaţie.Calendarul procedurii de atribuire: februarie 2021 – aprilie 2021.