Feedback
I.D.: 86914240

Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM

Data publicarii
14.09.23 Exista 835.483 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48517000-5
Pretul estimativ:
10.682.625,00 EUR - 10.682.625,00 EUR
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Denumire: Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software şi subscripţii Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. Toate licenţele şi subscripţiile vor avea inclusă componenta SA (...
Denumire: Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software şi subscripţii Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini. Toate licenţele şi subscripţiile vor avea inclusă componenta SA (Software Assurance) şi vor fi însoţite de pachetul adecvat de servicii de suport tehnic de tip Unified Enterprise Support Services. Pachetul de servicii va fi inclus în preţul unitar lunar al licenţelor/subscripţiilor.Estimare cantităţi care ar putea fi solicitate pe durata întregului acord-cadru: închiriere de licenţe software şi subscripţii Microsoft pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5) pentru minim 536 licenţe şi 10 unităţi (subscripţii) pentru o lună şi maxim 46.116 licenţe şi 720 unităţi (subscripţii) pentru 36 luni (max. 1281 licenţe lunare x 36 luni, respectiv 20 unităţi (subscripţii) lunare x 36 luni).Estimare cantităţi care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele ce urmează a fi atribuite pe durata acordului-cadru, în conformitate cu prevederile din Secţiunea III: Caietul de sarcini din Documentaţia de atribuire:- cantitate minimă estimată pentru un contract subsecvent: 536 licenţe şi 10 unităţi (subscripţii) pentru o lună;- cantitate maximă estimată pentru un contract subsecvent: maxim 15.372 licenţe (max. 1.281 licenţe lunare x 12 luni) şi 240 unităţi (subscripţii) pentru 12 luni (20 unităţi (subscripţii) lunare x 12 luni).Detalierea cantităţilor pentru fiecare tip de licenţă/subscripţie este prevăzută în Caietul de sarcini.Contractele subsecvente se estimează a se încheia pentru următoarele perioade:a)01.09.2023* – 31.12.2023;b)01.01.2024– 31.12.2024;c)01.01.2025 – 31.12.2025;d)01.01.2026 –31.08.2026*;*În situaţia în care acordul-cadru se semnează după 23.08.2023, încheierea primului contract subsecvent şi activarea licenţelor şi subscripţiilor se vor realiza în termen de cel mult 7 zile calendaristice de la semnarea acordului-cadru de către ambele părţi. În această situaţie, data de încetare a ultimului contract subsecvent şi respectiv a acordului-cadru se va determina în mod corespunzător, astfel încât să nu se depăşească perioada maximă de derulare a acordului-cadru de 36 de luni.Contractele subsecvente se vor încheia astfel încât să se asigure continuitatea dreptului de utilizare asupra produselor software pe întreaga perioadă a acordului cadru, conform necesităţilor autorităţii contractante. Contractele subsecvente se vor încheia pentru valoarea maximă estimată pentru perioada de derulare a acestora iar preţul se va plăti lunar, pentru licenţele şi subscripţiile utilizate în luna precedentă. Preţul lunar se va determina în funcţie de numărul de licenţe şi de subscripţii utilizate în luna precedentă şi de preţul unitar lunar al acestora.Pe parcursul derulării unui contract subsecvent , la solicitarea autorităţii contractante se va suplimenta sau, respectiv, se va reduce numărul licenţelor şi/sau subscripţii utilizate, în baza unei comenzi din partea autorităţii contractante. Activarea noilor licenţe şi/sau subscripţii sau, respectiv, dezactivarea respectivelor licenţe şi/sau subscripţii se va realiza de la data indicată în comandă sau în maxim 2 zile lucrătoare de la comandă, dacă această dată nu este indicată.În măsura în care, având în vedere prevederile legislaţiei privind finanţele publice, nu pot fi identificate fondurile necesare a fi angajate prin încheierea contractelor subsecvente pentru perioadele menţionate mai sus, se vor încheia contracte subsecvente pentru perioade mai mici, în funcţie de fondurile care pot fi disponibilizate pentru aceasta destinaţie.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect achiziţia de licenţe software Microsoft, prin închiriere, pentru asigurarea legalităţii utilizării produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5)  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect achizitia de licente software Microsoft, prin inchiriere, pentru asigurarea legalitatii utilizarii produselor software utilizate in ANCOM (cod CPV: 48517000-5) conform specificatiilor tehnice din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.  
Licenţe şi servicii de asigurare software pentru tehnologii Microsoft  
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenta tehnica si mentenanta software pentru Solutia software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing) 02.09.20
Acord-cadru avand ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru securizarea posturilor de lucru (desktop-uri şi laptop-uri)“ (cod CPV: 71356300-1), cod unic de identificare: 14751237201826SO 17.09.18
Acord-cadru având ca obiect prestarea de servicii de suport, asistenţă tehnică şi mentenanţă software pentru asigurarea menţinerii în parametri optimi de funcţionare a ,,Soluţiei software pentru managementul proceselor specifice IT (HelpDesk & Ticketing)” (cod CPV: 71356300-1), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea 2: Caietul de sarcini. Număr de referinţă atribuit dosarului de autoritatea contractantă: 14751237201833SO. 02.10.18
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanţă şi suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio 22.09.20
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru in baza caruia se vor incheia contracte subsecvente avand ca obiect prestarea de servicii de mentenanță și suport pentru componentele software principale ale Sistemului Informatic Integrat pentru Gestiunea Spectrului Radio  
Acord-cadru în baza căruia se vor încheia contracte subsecvente având ca obiect furnizarea de gaze naturale pentru locurile de consum ale ANCOM (cod CPV: 09123000-7), în conformitate cu cerinţele minime obligatorii prevăzute în Secţiunea III: Caietul de sarcini.