Feedback
I.D.: 105408533

ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2.

Data publicarii
13.11.24
Coduri CPV
45200000-9 45232460-4 71356200-0 71322000-1 71319000-7 71314300-5 71241000-9 45443000-4 45421100-5 45321000-3 45262900-0 45261310-0 45261215-4 45310000-3 45453000-7
Termenul limita pentru depunere:
18.12.24
Pretul estimativ:
3.305.872.940,47 RON - 3.305.872.940,47 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 13.11.24 Publicat la 14.11.24 Publicat la 28.11.24
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Procedura face parte din pachetul de măsuri adoptat la nivel local, pentru identificarea de programe, proiecte, care se pot finanţa în domeniul lucrărilor de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale, a blocurilor de locuinte, situate pe raza Sectorului 5 al Municipiului Bucureşti, pentru ca beneficiarii, cetatenii, să poată beneficia de fondurile necesare realiz...
Procedura face parte din pachetul de măsuri adoptat la nivel local, pentru identificarea de programe, proiecte, care se pot finanţa în domeniul lucrărilor de reabilitare, consolidare, renovare si eficientizare energetica a cladirilor rezidentiale multifamiliale, a blocurilor de locuinte, situate pe raza Sectorului 5 al Municipiului Bucureşti, pentru ca beneficiarii, cetatenii, să poată beneficia de fondurile necesare realizării obiectivului principal “locuinta eficienta energetic, renovata, consolidata, daca este cazul", din fonduri externe nerambursabile. Obiectul achiziţiei constă în semnarea unui Acord-Cadru, cu o durată de 4 ani (48 de luni) de la data intrării în vigoare a Acordului-Cadru, care să stabilească termenii, condiţiile precum şi cadrul legal, financiar, tehnic şi administrativ pentru atribuirea Contractelor subsecvente, în vederea asigurării de către Ofertanţi, în condiţii de siguranţă, operativitate şi eficienţă financiară, a execuţiei Lucrărilor si a proiectarii acestora. Activitătile derulate la nivelul contractului subsecvent vor consta in proiectare si executie de lucrări, gândite ca proiect în contextul reabilitarii, consolidarii, renovarii si eficientizarii energetice si termice a clădirilor rezidenţiale multifamiliale, a blocurilor de locuinte de la nivelul subdiviziunii administrativ teritoriale, in functie de necesitatile autoritatii contractante şi de proiectele de investitii aprobate la nivelul autoritatii. Încheierea unui contract subsecvent în derularea acordului se va realiza ori de câte ori apare la nivelul autorităţii contractante necesitatea care constituie contextul realizării prezentei achiziţii, pentru care autoritatea este în măsura sa asigure finanţarea conform prevederilor legale. Acord cadru se va încheia cu mai mulţi operatori. Numărul maxim preconizat de participanţi la acordul-cadru este de 3 de operatori economici. Dacă numărul de oferte admisbile este mai mic decât numărul preconizat, autoritatea contractantă va încheia acordul cadru cu acel/acei operatori economici care au depus oferte admisbile. Atribuirea contractelor subsecvente se va face fara reluarea competiţiei între semnatarii acordului cadru. De fiecare data cand intentioneaza sa atribuie un contract de achizitie publica subsecvent Acordului, Promitentul-Achizitor va consulta, in scris, Promitentul-Prestator si/sau Executant clasat pe primul loc in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru solicitandu-i acestuia, daca este necesar, completarea ofertei. In situatia in care Promitentul – Prestator si/sau Executant clasat pe primul loc in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru nu are capacitatea de a raspunde solicitarilor Promitentului-achizitor, va fi consultat in scris Promitentul Prestator si/sau Executant clasat pe locul 2 in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru. In situatia in care nici Promitentul Prestator si/sau Executant clasat pe locul 2 in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru nu are capacitatea de a raspunde solicitarilor Promitentului-achizitor, va fi consultat in scris Promitentul Prestator si/sau Executant clasat pe locul 3 in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru. In cazul extrem in care si Promitentul Prestator si/sau Executant clasat pe locul 3 in urma desfasurarii procedurii de atribuire a Acordului-cadru nu are capacitatea de a raspunde solicitarilor, se va organiza o procedura de achizitie distincta cu respectarea normelor legislative in vigoare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SUSPENDATA - ACORD- CADRU "RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENŢIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari", Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
ACORD- CADRU „RENOVAREA INTEGRATA (consolidare seismica si renovare energetica moderata) si RENOVARE ENERGETICĂ MODERATĂ SAU APROFUNDATĂ A CLĂDIRILOR REZIDENȚIALE MULTIFAMILIALE/BLOCURILOR DE LOCUINTE DIN SECTORUL 5 AL MUN. BUCURESTI - proiectare si executie lucrari”, Lot 1 si Lot 2. 18.12.24
Servicii de paza la obiectivele "Casa Academiei" şi "Casa Oamenilor de Stiinţă", cod CPV 79713000-5 17.08.20
Videoproiectoare, table interactive şi ecrane de proiecţie. 30.09.21
Servicii de întocmire documentaţii tehnico-economice necesare implementării proiectelor  
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la rece, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau  
Lucrări de marcaje rutiere prefabricate şi covoare rutiere antiderapante necesare drumurilor de interes naţional - autostrăzi, drumuri expres, drumuri internaţionale «E», drumuri naţionale principale, drumuri naţionale secundare administrate de C.N.A.I.R. - S.A." Lot 1 – DRDP Timişoara; Lot 2 – DRDP Cluj;Lot 3 – DRDP Braşov ;Lot 4 – DRDP Iaşi ;Lot 5- DRDP Constanţa ;Lot 6 – DRDP Buzau.  
Plăci prefabricate din beton armat 28.03.24
ACHIZITIE DE ALIMENTE NECESARE CANTINEI OLIMPIA. 17.01.22
Lucrari de marcaje rutiere executate in strat gros - Produse plastice aplicate la cald, necesare drumurilor de interes national - autostrazi, drumuri expres, drumuri internationale «E», drumuri nationale principale, drumuri nationale secundare administrate de CNAIR SA Lot 1 DRDP Buc, Lot 2 DRDP Cv, Lot 3 DRDP Tm, Lot 4 DRDP Cj, Lot 5 DRDP Bv, Lot 6 DRDP Iasi, Lot 7 DRDP Cta, Lot 8 DRDP Buzau