Feedback
I.D.: 67853163

Achzitie a serviciilor de asistenta in birou - Secretariat pentru sediul CMDTA ORADEA şi sediul C.M.J TIMIŞ

Data publicarii
06.04.22 Exista 316.864 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79500000-9
Termenul limita pentru depunere:
11.04.22
Pretul estimativ:
121.440,00 RON - 121.440,00 RON
Documente participare:
  1. Caiet sarcini secretariat.pdf
Locul realizarii:
Bihor, Timiş
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ: Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu Oradea, cu sediul în mun. Oradea, str. Dunărea Nr. 7, cod poştal 410027, tel: 0259/401126, fax: 0259/401125, cod fiscal: 13641538, reprezentată prin Director Comisar şef de poliţie medic Dr. Cordoş Decebal vă invită a ne furniza oferta de preţ pentru achiziţia direct de "Servicii de asistenţă în birou (secretariat)"În vederea desfăşurării activ...
AUTORITATEA CONTRACTANTĂ: Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu Oradea, cu sediul în mun. Oradea, str. Dunărea Nr. 7, cod poştal 410027, tel: 0259/401126, fax: 0259/401125, cod fiscal: 13641538, reprezentată prin Director Comisar şef de poliţie medic Dr. Cordoş Decebal vă invită a ne furniza oferta de preţ pentru achiziţia direct de "Servicii de asistenţă în birou (secretariat)"În vederea desfăşurării activităţi de secretariat, Centrul Medical de Diagnostic şi Tratament Ambulatoriu Oradea intenţionează să achiziţioneze SERVICII DE ASISTENŢĂ ÎN BIROU (SECRETARIAT), pentru structurile teritoriale a C.M.D.T.A. Oradea menţionate la pct. 2, prin încheierea a 2 (două) Contracte de prestări servicii de asistenţă în birou (secretariat) conform modelului atasat. Serviciile se vor presta astfel: • Săptămânal de Luni până Vineri, timp de 8 ore, de regulă între orele 08.00 – 16.00 şi poate fi modificat în caz de nevoie cu acordul părţilor; • La solicitarea autorităţii contractante se poate presta ore suplimentare, care se vor tarifa cu aceeaşi valoare ca orele prestate de Luni până Vineri; • În locaţiile specificate la pct. 2. din caietul de sarcini Achiziţia se va iniţia din catalogul electronic SEAP, astfel ca ofertantul trebuie sa detina un certificat digital valabil pentru accesarea SEAP.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu